اسموتی موز کره بادام زمینی · هوس های فصلی


این اسموتی کره بادام زمینی موز توت فرنگی مانند PB&J در یک لیوان است. پر از توت فرنگی، موز و کره بادام زمینی طبیعی است. برای تقویت تغذیه، دانه چیا را اضافه کنید. ساده، سالم و سرشار از مواد مغذی تنها با پنج ماده تشکیل دهنده. {بدون گلوتن، whole30، پالئو، وگان، بدون لبنیات}

اسموتی کره بادام زمینی موز توت فرنگی در یک لیوان با تکه های موز در کناره

این اسموتی صبحانه بدون گلوتن یک ساندویچ کره بادام زمینی و ژله در یک لیوان است! اسموتی راحت برای نجات. من از دستور العمل های جدید اسموتی خسته نمی شوم. بچه های من آنها را دوست دارند و آنها یک راه عالی برای افزودن تنوع و ادویه به صبحانه شما هستند. آنها به خصوص این کاسه اسموتی تمشک را دوست دارند.

ترکیب توت فرنگی و موز یک ترکیب کلاسیک است، اما اضافه کردن یک یا دو قاشق غذاخوری کره آجیل به آن اضافه می کند. پروتئین و سالم چربی ها. من عاشق استفاده از کره های آجیل طبیعی هستم که فقط حاوی آجیل بدون قند اضافه هستند. پروتئین کمک می کند تا آن را بیشتر به یک وعده غذایی متعادل تبدیل کند که می تواند به ما کمک کند سیر بمانیم و شکر تصفیه شده اضافه نداشته باشیم. آره!

اسموتی توت فرنگی با یک قاشق کره بادام زمینی کنار

برای اینکه این اسموتی صبحانه قدرت بیشتری داشته باشد، دانه چیا را اضافه کردم. این نیروگاه های تغذیه ای پر از مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا ۳، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند. شما به سختی می توانید طعم آنها را بچشید و به احتمال زیاد هیچ کس در خانواده شما حتی متوجه حضور آنها نخواهد شد!

عناصر

  1. توت فرنگی یخ زده – من ترجیح می دهم توت های ارگانیک منجمد را بخرم و آنها بسیار ارزان تر از تازه هستند.
  2. موز – برای شیرینی بیشتر از یک موز رسیده استفاده کنید. می توانید از موز یخ زده نیز استفاده کنید، اما پس از آن باید از توت فرنگی تازه استفاده کنید.
  3. کره بادام زمینی طبیعی – من کره های آجیل طبیعی را ترجیح می دهم که فقط حاوی آجیل باشد.
  4. دانههای چیاغذای فوق العاده از این اسموتی و سرشار از مواد مغذی است.
  5. شیر بادام – می توانید شیر گاو، شیر نارگیل یا شیر جو را جایگزین کنید.

مخلوط کن با اسموتی توت فرنگی و انواع توت ها در کنار

دستورالعمل ها

ساده ترین وعده غذایی!!

  1. همه مواد سالم را به مخلوط کن اضافه کنید و بلیتس کنید.
  2. می توانید شیر بادام را کم و بیش اضافه کنید تا قوام دلخواه به دست آید.
  3. ممکن است لازم باشد از دستکاری برای فشار دادن برخی از این خوراکی های یخ زده برای مخلوط کردن آنها استفاده کنید.
  4. زمان آماده سازی = کمتر از پنج دقیقه!

دو عدد اسموتی کره بادام زمینی موز توت فرنگی در لیوان هایی با میوه و کره بادام زمینی در کناره

تعویض اسموتی

اسموتی ها عالی هستند زیرا می توانید هر آنچه در دست دارید اضافه کنید.

  • توت فرنگی نداره؟ هر نوع توت تازه مانند توت سیاه، زغال اخته یا تمشک را اضافه کنید
  • کره بادام زمینی ندارید؟ از کره بادام، بادام هندی، آفتابگردان یا اسپند استفاده کنید.
  • شیر بادام نداره؟ از شیر نارگیل، جو دوسر یا گاو استفاده کنید.
  • دانه چیا ندارید؟ آنها را کنار بگذارید یا به جای آن دانه کتان اضافه کنید.

نمای نزدیک از اسموتی با دست

دستور العمل های بیشتر اسموتی

من فکر می کنم تمام خانواده شما این اسموتی را دوست خواهند داشت! حتماً اگر آن را امتحان کردید به من اطلاع دهید و امتیاز دهید و در زیر نظر دهید!

به سلامتی شما.

نمای نزدیک از اسموتی با دست

اسموتی کره بادام زمینی موز توت فرنگی

این صبحانه فوق العاده آسان و سالم روز شما را خوش می کند. سرشار از انواع توت ها، موز و کره بادام زمینی برای پروتئین است!

فشار
سنجاق
دوره

دوره: صبحانه

آشپزخانه: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

کلمه کلیدی: اسموتی موز و توت فرنگی

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان کل: ۵ دقایق

بخش ها: ۲

کالری: ۲۴۴کیلو کالری

عناصر

  • ۱ فنجان توت فرنگی یخ زده
  • ۱ موز
  • ۳ قاشق سوپخوری کره بادام زمینی طبیعی یا سایر کره های آجیل
  • ۱ قاشق چایخوری دانههای چیا
  • ۱ فنجان شیر بادام شیرین نشده یا شیر دیگر

دستورالعمل ها

  • همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا به غلظت دلخواه برسد. شیر بادام را کم و بیش اضافه کنید تا قوام دلخواه به دست آید.

  • با میوه تازه، دانه چیا یا نعناع تزئین کنید.

یادداشت

در این می توانید از هر کره آجیلی استفاده کنید. من انواع طبیعی که فقط حاوی آجیل هستند را توصیه می کنم.
هر نوع شیری موثر است یا می توانید آب نارگیل را امتحان کنید.

تغذیه

کالری: ۲۴۴کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۲۵g | پروتئین: ۸g | چربی: ۱۵g | چربی های اشباع شده: ۳g | سدیم: ۲۷۴میلی گرم | پتاسیم: ۴۷۷میلی گرم | فیبر: ۵g | قند: ۱۳g | ویتامین A: ۳۸من … شما | ویتامین C: ۴۷میلی گرم | کلسیم: ۱۸۴میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

دیدگاهتان را بنویسید