بهترین کتو براونی های آسان · هوس های فصلی


اینها کتو براونی های آسان با آرد بادام هستند. آنها فوق العاده شکلاتی هستند با کمی آجیل از آرد بادام. متراکم است و خیلی شیرین نیست – برای ارضای ولع شکر عالی است. {بدون گلوتن، کتو، پالئو}

براونی کتو آسان با یک برش

گاهی اوقات شما فقط به کمی شکلات نیاز دارید تا آن هوس را برطرف کنید!

عاقلانه نیست که هوس هایمان را به طور کامل نادیده بگیریم، در واقع، من متوجه می شوم که خوردن شیرینی ها هر از چند گاهی به من کمک می کند تا به یک برنامه سالم پایبند باشم. اگر تسلیم نشوم، پس فقط تنبل و وسواسی هستم!

براونی روی کاغذ روغنی سفید با تراشه های شکلات روی آن

یکی از بهترین آردهایی که برای پخت کتو استفاده می شود، آرد بادام است. با توجه به پایگاه داده تغذیه USDA، ¼ فنجان آرد بادام حدود ۱۱ گرم چربی، ۶ گرم کربوهیدرات و تنها ۳ گرم فیبر دارد، بنابراین کربوهیدرات خالص = ۳ (کربوهیدرات – فیبر). و فوق العاده مغذی است و حاوی ۶ گرم پروتئین است.

آرد بادام از بادام هایی که پوست آن جدا شده و سپس به آرد ریز آسیاب می شود به دست می آید. با آرد بادام یکی نیست. همچنین می توانید بادام خام خود را در مخلوط کن بریزید و خودتان آرد بادام درست کنید.

زیاده روی در شیرینی آرد بادام کار آسانی نیست زیرا غلیظ است و به سرعت شما را سیر می کند. آنها مانند جایگزین های آرد سفید قند خون شما را افزایش نمی دهند. این یک برد-برد است. 🍫

بهترین آرد بادام چیست؟

براونی های نپخته در تابه با چیپس های شکلات در کنار

شیرین کننده های کم کربوهیدرات

راز دیگر تهیه کتو براونی جایگزین شکر است. اگر از paleo یا whole30 پیروی می‌کنید، می‌توانید از شکر نارگیل استفاده کنید، اما کتو قانون بدون شکر دارد. من شکرم را با پودر اریتریتول جایگزین کردم که یک شیرین کننده کم کربوهیدرات است و می توان از آن به عنوان جایگزین شکر استفاده کرد. طعم آن مانند شکر معمولی نیست، اما در دستور العمل هایی مانند این خوب عمل می کند. من همچنین عاشق زایلیتول و لاکانتو هستم که هر دو را می توان اینجا وارد کرد. (لینک های وابسته)

این کتو براونی ها فقط ۴ کربوهیدرات خالص دارند! وووووو

کتو براونی های انباشته شده بالا

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید. یک ظرف فر ۹*۹ را کاغذ روغنی بپوشانید و با اسپری آشپزی اسپری کنید.
  2. تمام مواد خشک را با همزن بزنید. کره، تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. مطمئن شوید که کره سرد شده است!
  3. خوب مخلوط کنید، خمیر غلیظ می شود. در تابه پهن کنید و با چیپس شکلات بپاشید. حدود ۱۵ دقیقه بپزید. ممکن است مرکز تمام شده به نظر نرسد، اما آنها را بیرون بیاورید و بگذارید بنشینند. شما می خواهید لبه ها تنظیم شوند.

من جایگزین هیچ آرد دیگری در این دستور را پیشنهاد نمی کنم.

    کتو براونی با آرد بادام در قالبی که با کاغذ روغنی پوشانده شده است

به دستور العمل های کتو بیشتری در زندگی خود نیاز دارید؟

سوالات متداول

  1. آیا می توانم کتو براونی را فریز کنم؟ بله، می توانید این کتو براونی ها را فریز کنید. فقط برش ها را روی یک تابه که با کاغذ روغنی یا موم پوشانده شده قرار دهید و حدود یک ساعت در فریز قرار دهید. سپس آنها را به صورت جداگانه در پلاستیک بپیچید و فریز کنید. می‌توانید آن‌ها را در مایکروویو قرار دهید یا آن‌ها را یک شب در یخچال بریزید. آنها به خوبی زمانی که تازه هستند نیستند، اما همچنان میل شدید شکلات را برآورده می کنند!
  2. چگونه با آرد بادام کتو براونی درست کنیم؟ کار با آرد بادام نسبتاً آسان است، اما می‌تواند منجر به یک براونی متراکم شود. بیکینگ پودر و پودر کاکائو همه را با هم مخلوط کرده و عمل می کند.
  3. آیا کتو براونی ها سالم هستند؟ آنها برای شما بسیار بهتر از براونی های معمولی هستند، اما نمی توانم بگویم که آنها سالم هستند. آرد بادام پروتئین اضافه می کند و بدیهی است که شکر ندارد، بنابراین عالی است. هر رژیم غذایی سالمی شامل فضایی برای پذیرایی از این قبیل است، بنابراین آنها جایگاه خود را دارند!
  4. آیا براونی های بدون گلوتن کتو هستند؟ نه، آردهای بدون گلوتن زیادی وجود دارند که کتو نیستند. تنها آردهایی که کتو هستند آرد بادام، آرد نارگیل، آرد نخودچی، آرد فندق و حتی آرد دانه چیا هستند.
  5. از کجا می توانم کتو براونی بخرم؟ می توانید مخلوط کتو براونی یا لقمه های کتو براونی از پیش ساخته شده را در آمازون خریداری کنید. (لینک های وابسته)

کتو براونی

این بهترین کتو براونی کم کربوهیدرات است. این فوق العاده شکلاتی با کمی آجیل از آرد بادام است. متراکم است و خیلی شیرین نیست – برای ارضای ولع شکر عالی است. {بدون گلوتن، کتو، پالئو}

فشار
سنجاق
دوره

دوره: دسر

آشپزخانه: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

کلمه کلیدی: کتو براونی

زمان آماده سازی: ۱۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۱۵ دقایق

زمان کل: ۲۵ دقایق

بخش ها: ۱۲

کالری: ۱۵۸کیلو کالری

عناصر

  • ½ فنجان کره تغذیه شده با علف، ذوب و سرد شده است
  • ۱ فنجان آرد بادام
  • ½ فنجان پودر کاکائو
  • ½ قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • فنجان زایلیتول
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • ۳ تخم مرغ
  • ۱ قاشق چایخوری وانیل
  • ۲ قاشق سوپخوری شکلات چیپسی کتو

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید. یک ظرف فر ۹*۹ را کاغذ روغنی بپوشانید و با اسپری آشپزی اسپری کنید.

  • تمام مواد خشک را با همزن بزنید. کره، تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. مطمئن شوید که کره سرد شده است!

  • خوب مخلوط کنید، خمیر غلیظ می شود. در تابه پهن کنید و با چیپس شکلات بپاشید. حدود ۱۵ دقیقه بپزید. ممکن است مرکز تمام شده به نظر نرسد، اما آنها را بیرون بیاورید و بگذارید بنشینند. شما می خواهید لبه ها تنظیم شوند.

یادداشت

برای Paleo و Whole30، می توانید ۱ تا ۱ شکر نارگیل را جایگزین کنید.
سعی نکنید آرد دیگری را در این دستور جایگزین کنید.
به راحتی می توانید شیرین کننده Lakanto یا Swerve را با نسبت ۱ به ۱ جایگزین کنید.

تغذیه

کالری: ۱۵۸کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۶g | پروتئین: ۴g | چربی: ۱۴g | چربی های اشباع شده: ۶g | کلسترول: ۶۲میلی گرم | سدیم: ۱۳۴میلی گرم | پتاسیم: ۸۷میلی گرم | فیبر: ۲g | قند: ۲g | ویتامین A: ۳۰۱من … شما | کلسیم: ۴۳میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

دیدگاهتان را بنویسید