جو سیب سرخ شده · هوس غذای فصلی


جو سیب سرخ شده سرشار از پروتئین است و طعم افرای شیرین فراوانی دارد. آنها را جلو بیاورید و یک شب در یخچال نگهداری کنید تا صبحانه برای قهرمانان آماده شود. {بدون گلوتن، بدون لبنیات}

این احساس بی‌نقص شادی است، شما را با صبحانه سیر می‌کند تا هر روز صبح شما را به حرکت درآورد. این جو دو سر که به راحتی درست می شوند دارای پروتئین اضافی هستند با هم زدن مقداری سفیده تخم مرغ قبل از پختن. ریختن مکعب های سیب در روغن نارگیل با کمی دارچین آن ها را غیر قابل مقاومت می کند. من واقعا دوست دارم جو دو سرم را با گرانولا، شربت افرا خالص، دانه های چیا و کره بادام زمینی طبیعی پر کنم.

می دانید که من چقدر جو دوسر با پرتقال خونی و جو شکلاتی، بلغور جو دوسر پخته شده کدو تنبل و بلغور جو دوسر کره بادام زمینی شکلاتی را دوست دارم. بلغور جو دوسر سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است و به تنظیم قند خون کمک می کند. من همیشه راه هایی را برای اضافه کردن پروتئین بیشتر امتحان کرده ام تا یک کاسه بزرگ پر از کربوهیدرات نخورم.

فواید سلامتی بلغور جو دوسر

برخی از مزایای سلامتی شگفت انگیز بلغور جو دوسر عبارتند از:

  • به کاهش سطح فشار خون کمک می کند
  • سطح کلسترول را کاهش می دهد
  • به کاهش وزن کمک می کند
  • قند خون تثبیت می شود
  • از پوست سالم پشتیبانی می کند
  • به رفع یبوست کمک می کند
  • خطر ابتلا به آسم را در کودکان کاهش می دهد

بلغور جو دوسر بدون گلوتن چیست؟

همه انواع بلغور جو دوسر به طور طبیعی بدون گلوتن هستند. با این حال، همیشه مهم است که برچسب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بلغور جو دوسر با فرآوری در همان مرکز غذاهای حاوی گلوتن آلوده نشده است.

جو دوسر را با شیر درست کنیم یا آب؟

این کاملاً به ترجیح شخصی بستگی دارد. شیر کمی پروتئین بیشتری اضافه می‌کند و باعث می‌شود بلغور جو دوسر چسبناک‌تر و غلیظ‌تر باشد، در حالی که استفاده از آب باعث می‌شود بلغور جو دوسر خامه‌تر و کمی رقیق‌تر شود.

آیا بلغور جو دوسر برای شما مفید است؟

آره! جو یکی از سالم ترین غلات موجود در بازار است و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. همچنین سرشار از فیبر است که برای کاهش وزن عالی است.

به دستور العمل های صبحانه بیشتری نیاز دارید

جو سیب سرخ شده

جو سیب سرخ شده سرشار از پروتئین است و طعم افرای شیرین فراوانی دارد. آنها را جلو بیاورید و یک شب در یخچال نگهداری کنید تا صبحانه برای قهرمانان آماده شود. {بدون گلوتن، بدون لبنیات}

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: صبحانه

ظرف ها: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

کلمه کلیدی: بلغور جو دوسر و سیب

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان پخت و پز: ۲ دقایق

زمان کل: ۷ دقایق

سهام: ۱

کالری: ۴۳۱کالری

عناصر

  • ۱ سیب ها را به مکعب برش دهید
  • ۱ قاشق کوچک روغن نارگیل
  • ¼ قاشق کوچک دارچین
  • ¼ فنجان جو بدون گلوتن
  • گوله نمک
  • ۱ قاشق کوچک دانههای چیا
  • ½ فنجان شیر بادام
  • ۱ قاشق سوپخوری کره بادام زمینی طبیعی
  • ۱ قاشق سوپخوری گرانولا (در صورت نیاز بدون گلوتن)
  • ۱ قاشق سوپخوری شربت افرا خالص

دستورالعمل ها

  • ماهیتابه نچسب را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و روغن نارگیل را اضافه کنید. مکعب های سیب را اضافه کنید و پنج تا ده دقیقه بپزید. دارچین بپاشید و هم بزنید. از روی آتش بردارید و کنار بگذارید.

  • در یک قابلمه کوچک جو دوسر، ۱/۲ فنجان شیر بادام، دانه های چیا، کمی دارچین و کمی نمک را اضافه کنید. مخلوط را روی حرارت ملایم به جوش آورده و حدود ۳ تا ۵ دقیقه بپزید تا به ضخامت دلخواه برسد.

  • بلغور جو دوسر را در ظرفی بریزید و در صورت تمایل شیر بادام بیشتری اضافه کنید. سیب، کره بادام زمینی، گرانولا و شربت افرا را روی آن قرار دهید. لذت بردن!

یادداشت

در صورت لزوم، مطمئن شوید که جو بدون گلوتن و همچنین گرانولا باشد.

خوراک

کالری: ۴۳۱کالری | کربوهیدرات ها: ۶۵g | پروتئین: ۹g | چربی: ۱۷g | چربی های اشباع شده: ۶g | چربی اشباع نشده: ۵g | چربی های تک غیر اشباع: ۵g | چربی اشباع نشده: ۱g | سدیم: ۲۴۱میلی گرم | پتاسیم: ۴۳۵میلی گرم | اساسی: ۱۰g | قند: ۳۵g | ویتامین A: ۱۰۲IU | ویتامین سی: ۹میلی گرم | کلسیم: ۲۳۴میلی گرم | اهن: ۲میلی گرم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید