دونات سیب بدون گلوتن · هوس های فصلی


این دونات سیب سیب بدون گلوتن را برای خوراکی شیرین و پاییزی بعد از مدرسه درست کنید. خانواده شما به خاطر آن شما را دوست خواهند داشت. آنها سبک، کرکی و پر از آب سیب پاییزی هستند. شما هرگز نمی دانید که آنها فاقد گلوتن هستند!

پاییز اینجاست و زمان سفر به باغ سیب فرا رسیده است. ما دوست داریم به راحتی دسته ای از این ها را بپزیم کوفته سیب بدون گلوتن در تعطیلات آخر هفته و در تمام طول هفته با آنها جشن بگیرید. آنها سرشار از شکر دارچین و طعم سیب هستند. آنها را برای صبحانه یا دسر بخورید.

دونات سیب سیب بدون گلوتن برای یک خوراکی شیرین و بدون گلوتن

اگر شما هم مثل من بدون گلوتن هستید، همه دستور العمل های خوشمزه و آسان دونات بدون گلوتن را که من دارم دوست خواهید داشت. دونات های بدون گلوتن (Krispy Kreme Copycat) و دونات کدو تنبل بدون گلوتن من را امتحان کنید.

تهیه آن به طرز شگفت انگیزی آسان است زیرا من از آرد بدون گلوتن ۱ تا ۱ باب رد میل استفاده می کنم. نیازی به مخلوط کردن مخلوط آرد بدون گلوتن خودتان نیست. من از طرفداران بزرگ همه محصولات او هستم و این آرد خاص پخت بدون گلوتن من را متحول کرده است. این نزدیکترین طعمی است که می توانید به آرد معمولی داشته باشید و پر از مواد مفید برای شماست.

به راحتی می توانید یک آرد همه منظوره را جایگزین کنید که با آن احساس راحتی می کنید، اما من آن را فقط با آسیاب قرمز باب تست کردم.

    دونات سیب بدون گلوتن در قفسه ای با لعاب شیرین

مواد لازم برای دونات سیب بدون گلوتن

  • آرد پخت بدون گلوتن Bob’s Red Mill 1 تا ۱ – همانطور که قبلاً گفتم، این مورد من است. من آن را در آمازون با ویژگی ثبت نام و ذخیره می خرم. من دوست دارم که تمام وسایل ضروری من درست به درب خانه من برسد!
  • جوش شیرین و بیکینگ پودر – مطمئن شوید که تاریخ گذشته نیستند.
  • کرم تارتار
  • دارچین – آن همه طعم گرم پاییزی!
  • نمک – من از نمک کوشر استفاده می کنم.
  • شکر – من از شکر گرانول استفاده می کنم، اما در صورت تمایل می توانید شکر نارگیل یا شکر قهوه ای را جایگزین کنید. این باعث می شود این دونات های بدون گلوتن طعم کاراملی بیشتری داشته باشند.
  • کره – من از کره بدون نمک استفاده می کنم. من خوانندگانی دارم که کره گیاهی را بدون مشکل جایگزین کرده اند، اما ما روغن نارگیل را امتحان نکرده ایم.
  • عصاره وانیل خالص
  • تخم‌مرغ – تخم‌مرغ‌ها در دمای اتاق بهترین عملکرد را در زمان پخت دارند.
  • سیب سیب – تازه و بدون فیلتر برای طعم عالی سیب بهترین است.
  • شکر پودر شده
  • شربت افرا خالص – این عطر و طعم بسیار زیادی به لعاب می دهد.
  • شیر – برای درخشش فقط به مقدار کمی نیاز دارید. می توانید از هر نوع شیر لبنی یا غیر لبنی استفاده کنید.

دونات سیب بدون گلوتن روی یک قفسه خنک کننده با لعاب

دستورالعمل برای دونات سیب سیب بدون گلوتن

  1. فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید و ظرف دونات خود را با اسپری پخت نچسب اسپری کنید.
  2. مواد خشک را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید: آرد، جوش شیرین، بکینگ پودر، دارچین، نمک و شکر.
  3. در یک کاسه کوچک جداگانه، مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید: کره آب شده، تخم مرغ، وانیل و سیب.
  4. در مرکز مخلوط آرد یک چاه ایجاد کنید و مواد مرطوب را داخل آن بریزید. با قاشق چوبی خوب مخلوط کنید.
  5. مخلوط را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید و یک سوراخ کوچک در گوشه آن برش دهید. این به شما کمک می کند تا مخلوط را داخل قالب دونات بریزید. این اختیاری است و می‌توانید آن را با احتیاط داخل ظرف دونات بریزید.
  6. هر چاه را تقریباً نصف پر کنید. اگر آن را تا بالا پر کنید به صورت دایره ای پخته می شود و وسط پیراشکی خود سوراخی نخواهید داشت.
  7. حدود ۸-۱۰ دقیقه بپزید و سپس اجازه دهید تا کاملا خنک شود قبل از اینکه با مایه کیک بپوشانید.
  8. تمام مواد کیک را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. بعد از خنک شدن کامل دونات ها می توانید روی آن را با لعاب بریزید یا زیر و رو کنید و در لعاب فرو کنید. آنها را روی یک قفسه سیمی با کاغذ روغنی در زیر بچرخانید تا قطرات آن چکه کند.

من برای این کار از تابه های دونات ویلتون استفاده کردم، اما می توانید با مینی دونات ساز Babycakes دونات های کوچک نیز درست کنید. در هر صورت، فرزندانتان شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت.

چیز خاصی در مورد دونات های خانگی وجود دارد. آن را برای صبحانه درست کنید یا برای دسر در جعبه های ناهار بگذارید. فقط مواظب داشتن آنها در خانه باشید زیرا به طرز خطرناکی خوب هستند.

سوالات متداول در مورد دونات سیب سیب بدون گلوتن

  1. تفاوت بین سیب و آب سیب چیست؟ هسته سیب تازه بدون فیلتر و پاستوریزه است و تا زمانی که آب سیب فیلتر شده است دوام نمی آورد و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
  2. چگونه دونات های بدون گلوتن باقی مانده را ذخیره کنم؟ این دونات ها بهتر است در روز اول مصرف شوند. اگر باقیمانده غذا دارید، من آنها را تا دو روز در ظرف در بسته یا تا چهار روز در یخچال نگهداری می کنم. در صورت نیاز می توانید آنها را به مدت ۱۰-۱۵ ثانیه در مایکروویو گرم کنید. همچنین خوانندگانی داشته ام که آنها را با موفقیت منجمد کرده اند.
  3. آیا می توانم این دونات های بدون گلوتن را سرخ کنم؟ من اینطور فکر نمی کنم. من هنوز امتحان نکردم اما اینها دونات های پخته هستند و خمیر خمیر مایه نیست، خمیر نازکی است. اگر دونات سرخ شده می خواهید، به خمیر مایه خمیر نیاز دارید.

کوفته سیب بدون گلوتن

این دونات های سیب سیب بدون گلوتن را برای یک خوراکی شیرین و شیرین پس از مدرسه در پاییز درست کنید. خانواده شما به خاطر آن شما را دوست خواهند داشت. آنها سبک، کرکی و پر از آب سیب پاییزی هستند. شما هرگز نمی دانید که آنها فاقد گلوتن هستند!

فشار
سنجاق
دوره

دوره: صبحانه

آشپزخانه: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

زمان آماده سازی: ۱۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۱۰ دقایق

زمان کل: ۲۰ دقایق

بخش ها: ۱۲

کالری: ۲۳۱کیلو کالری

عناصر

  • ۱ ½ فنجان ها باب رد میل ۱ تا ۱ آرد پخت
  • ¼ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • ¼ قاشق چایخوری کرم تارتار
  • ۱ ½ قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • ۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • فنجان قند
  • ۸ قاشق سوپخوری کره بدون نمک ذوب و سرد شده است
  • ۱ قاشق چایخوری وانیل
  • ۲ تخم مرغ سفیدها جدا شدند
  • ۱ فنجان شراب سیب
  • برای آیسینگ:
  • ۱ فنجان شکر پودر شده
  • ۲ قاشق سوپخوری شربت افرا خالص
  • ۱ قاشق سوپخوری شیر

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید و ظرف دونات خود را با اسپری پخت نچسب اسپری کنید.

  • مواد خشک را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید: آرد، جوش شیرین، بکینگ پودر، دارچین، نمک و شکر.

  • در یک کاسه کوچک جداگانه، مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید: کره آب شده، تخم مرغ، وانیل و سیب.

  • در مرکز مخلوط آرد یک چاه ایجاد کنید و مواد مرطوب را داخل آن بریزید. با قاشق چوبی خوب مخلوط کنید.

  • مخلوط را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید و یک سوراخ کوچک در گوشه آن برش دهید. این به شما کمک می کند تا مخلوط را داخل قالب دونات بریزید. این اختیاری است و می‌توانید آن را با احتیاط داخل ظرف دونات بریزید.

  • هر چاه را تقریباً نصف پر کنید. اگر آن را تا بالا پر کنید به صورت دایره ای پخته می شود و وسط پیراشکی خود سوراخی نخواهید داشت.

  • حدود ۸-۱۰ دقیقه بپزید و سپس اجازه دهید تا کاملا خنک شود قبل از اینکه با مایه کیک بپوشانید.

  • تمام مواد مایه کیک را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. بعد از خنک شدن کامل دونات ها می توانید روی آن را با لعاب بریزید یا زیر و رو کنید و در لعاب فرو کنید. آنها را روی یک قفسه سیمی با کاغذ روغنی در زیر بچرخانید تا قطرات آن چکه کند.

تغذیه

کالری: ۲۳۱کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۳۷g | پروتئین: ۲g | چربی: ۸g | چربی های اشباع شده: ۵g | کلسترول: ۴۷میلی گرم | سدیم: ۸۸میلی گرم | پتاسیم: ۱۱۰میلی گرم | فیبر: ۱g | قند: ۲۵g | ویتامین A: ۲۷۵من … شما | ویتامین C: ۰.۲میلی گرم | کلسیم: ۵۲میلی گرم | اهن: ۰.۸میلی گرم

کوفته سیب بدون گلوتن

دیدگاهتان را بنویسید