راهنمای مطلق کتو وندی (فهرست کامل)


وقتی عجله دارم و غذای آماده نکردم که با خودم ببرم، غذای خودم را می‌آورم راهنمای فهرست کتو وندی و شروع کنید به دنبال چیزی خوشمزه!

من ممکن است تعصب داشته باشم زیرا زمانی که دبیرستان بودم در Wendy’s کار می کردم، اما احساس می کنم برخی آیتم های منوی عالی در دسترس هستند که پیشرفت شما را با Keto خراب نمی کنند.

خوردن فست فود ایده آل نیست، اما مطمئناً حفظ سبک زندگی کم کربوهیدرات را بسیار آسان می کند.

فهرست اجمالی Keto Wendy

در بیشتر موارد، سفارش کربوهیدرات کم در وندی بسیار شبیه به جستجو در منوی مک‌دونالد است.

گزینه های شما احتمالا یک ساندویچ بدون نان یا سالاد خواهد بود.

وقتی دربارهکیک نداره لطفاسفارش شما در یک ظرف پلاستیکی همراه با چنگال و چاقو ارائه می‌شود. این یک گزینه کتو در حین حرکت است!

اگر ترجیح می دهید ساندویچ را در بسته های کاهو بپیچید، می توانید آن را نیز سفارش دهید.

*مقادیر زیر بر اساس اطلاعات تغذیه وندی است. مقادیر ممکن است متفاوت باشد یا تغییر کند.

صبحانه

وندی اخیراً منوی صبحانه خود را در سراسر کشور عرضه کرده است و خوشمزه است! سعی کنید یکی از این ساندویچ های صبحانه را بدون نان سفارش دهید تا کربوهیدرات های خود را کم نگه دارید:

  • صبحانه Piconator (بدون نان): ۵۶۰ کالری، ۴۷ گرم چربی، ۶ گرم کربوهیدرات، ۲۹ گرم پروتئین
  • سوسیس، تخم مرغ و پنیر (بدون نان): ۳۷۰ کالری، ۳۳ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱۷ گرم پروتئین
  • بیکن، تخم مرغ و پنیر (بدون نان): ۱۹۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۱۳ گرم پروتئین

طرف های صبحانه

  • توت فرنگی: ۲۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۵ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۰ گرم پروتئین
  • بیکن (سمت): ۶۰ کالری، ۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم پروتئین
  • پای سوسیس: ۲۴۰ کالری، ۲۲ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین

گوشت

آیا می دانستید که می توانید گوشت را به صورت تکی بدون سفارش یک ساندویچ کامل سفارش دهید؟

  • همبرگر جونیور (ساده بدون نان): ۱۲۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم پروتئین
  • ۱ همبرگر (ساده بدون نان): ۲۴۰ کالری، ۱۸ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۰ گرم پروتئین
  • سینه مرغ کبابی (ساده بدون نان): ۱۳۰ کالری، ۲ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۲۹ گرم پروتئین
  • بیکن دودی Applewood (1 نوار): ۳۰ کالری، ۲ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم پروتئین

همچنین می توانید با قیمت مناسب به همبرگر شیرینی اضافه کنید.

وندی بیکناتور بدون کیک

وندی بدون بیکن نان، کتوپسند و رضایت بخش است!

ساندویچ های کیتو وندی بانلس

پیش فرض باشید، برگرهای وندی با تکه های پنیر ارائه می شوند، حتی اگر به صورت استاندارد سفارش داده شوند. حتما مشخص کنید که آیا می خواهید بدون آن داشته باشید.

  • تک (معمولی بدون کیک): ۳۲۰ کالری، ۲۵ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۲۴ گرم پروتئین
  • دو نفره (معمولی بدون کیک): ۵۷۰ کالری، ۴۲ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۴۳ گرم پروتئینکتو وندی
  • سه تایی (معمولی بدون کیک): ۸۵۰ کالری، ۶۳ گرم چربی، ۶ گرم کربوهیدرات، ۶۵ گرم پروتئین
  • بیکن (معمولی بدون نان): ۶۸۰ کالری، ۵۱ گرم چربی، ۵ گرم کربوهیدرات، ۵۲ گرم پروتئین
  • ابن پیکوناتوره (معمولی بدون کیک): ۴۰۰ کالری، ۳۰ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۲۹ گرم پروتئین
  • بیکن بزرگ کلاسیک (ساده بدون پخت): ۳۸۰ کالری، ۲۹ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۲۸ گرم پروتئین
  • چیزبرگر جونیور بیکن (ساده بدون نان): ۲۰۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱۴ گرم پروتئین
  • دو پشته (معمولی بدون کیک): ۲۶۰ کالری، ۱۹ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۰ گرم پروتئین

مرغ

کم کربوهیدرات ترین ساندویچ مرغ در وندی، سینه مرغ کبابی است. در حالی که مرغ تند به سبک خانگی ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما کربوهیدرات زیادی برای کتو دارد، حتی بدون نان.

  • ساندویچ مرغ کبابی (ساده بدون نان): ۱۳۰ کالری، ۲ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۲۹ گرم پروتئین
  • باشگاه مرتعی آسیاگو کبابی (بدون نان): ۳۳۰ کالری، ۱۹ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۳۸ گرم پروتئین
  • ساندویچ مرغ ترد (ساده بدون نان): ۱۶۰ کالری، ۹ گرم چربی، ۹ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم پروتئین
  • ناگت مرغ (۴ عدد)۱۷۰ کالری، ۱۱ گرم چربی، ۱۰ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین
  • ناگت مرغ تند (۴ عدد)۱۹۰ کالری، ۱۲ گرم چربی، ۹ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۱۰ گرم پروتئین

ساندویچ های تبلیغاتی و فصلی

یکی از چیزهایی که در مورد وندی بسیار لذت می برم، تبلیغات فصلی است. در حالی که ساندویچ ها بسیار شبیه (اگر نه یکسان) با سال های گذشته هستند، معمولاً فقط برای مدت محدودی در طول سال سرو می شوند.

  • بیکن مرغ کبابی Jalapeno (بدون نان یا پیاز): ۳۲۰ کالری، ۱۸ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۳۶ گرم پروتئین
  • مرغ کبابی آووکادو (بدون نان)۴۲۰ کالری، ۲۷ گرم چربی، ۶ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر، ۳۹ گرم پروتئین
  • مرغ کبابی (بدون نان یا پیاز): ۲۵۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۱۰ گرم کربوهیدرات، ۳۴ گرم پروتئین
  • جالاپینو پوپر کبابی (بدون نان): ۲۹۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۳۶ گرم پروتئین

افزودنی ها و چاشنی ها

  • پنیر آمریکایی (یک تکه): ۴۰ کالری، ۳.۵ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم پروتئین
  • پنیر چدار (۱ تکه): ۸۰ کالری، ۶ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم پروتئین
  • پنیر آسیاگو (۱ تکه): ۵۰ کالری، ۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم پروتئین
  • پنیر چدار: ۷۰ کالری، ۶ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم پروتئین
  • سس مایونز: ۵۰ کالری، ۵ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • خردل: ۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • سس گوجه: ۱۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • سس پنیر چدار: ۲۰ کالری، ۱.۵ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین
  • ترشیجات (۳) پیاز قرمز (۲ قسمت)، یا کاهوی سالادی: ۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • گوجه فرنگیها (تک اسلاید) یا مخلوط بهار: ۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • سس تارتار: ۱۱۰ کالری، ۱۲ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین

طرفین

  • توت فرنگی: ۲۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۵ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۰ گرم پروتئین

قدرت

سالاد وندی در دو سایز نصف و کامل موجود است. تجزیه مواد غذایی خیر شامل لباس

  • سالاد توت فرنگی تابستانی (نصف بدون بادام شیرین)۱۷۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۶ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۲۱ گرم پروتئین
  • سالاد توت فرنگی تابستانی (کامل، بدون بادام شیرین)۳۵۰ کالری، ۱۶ گرم چربی، ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۴۳ گرم پروتئین
  • سالاد سزار پارمزان مرغ (نصف): ۲۴۰ کالری، ۱۳ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۲۸ گرم پروتئین
  • سالاد سزار پارمزان مرغ (کل)۴۰۰ کالری، ۲۱ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۴۹ گرم پروتئین
  • سالاد مرغ آووکادو جنوب غربی (نصف)۲۲۰ کالری، ۱۳ گرم چربی، ۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۲۱ گرم پروتئین
  • سالاد آووکادو مرغ جنوب غربی (کل)۴۵۰ کالری، ۲۶ گرم چربی، ۱۳ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم فیبر، ۴۲ گرم پروتئین

به خواندن سس سالاد کم کربوهیدرات وندی ادامه دهید.

منوی کتو وندی: سالاد مرغ آووکادوی جنوب غربی وندی

آبگوشت سالاد

  • سس سزار: ۸۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین
  • سس جنوب غربی رنچ۸۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین
  • سرکه شامپاین: ۶۰ کالری، ۳ گرم چربی، ۷ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین

سایر سس‌های سالاد حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند و برای رژیم کتوژنیک انتخاب خوبی نیستند.

نوشیدنی

اگر تصمیم به سفارش لیموناد دارید، حتماً مشخص کنید که برند Minute Maid را می خواهید. این بدون قند است و کالری بسیار کمی دارد.

وندی همچنین لیموناد تازه فشرده ای درست می کند که مملو از شکر است، بنابراین این دو را با هم اشتباه نگیرید.

  • کولا رژیمی، کوکاکولا صفر، چای سرد بدون شیرینی: ۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • آبلیموی Minute Maid Light: ۱۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین
  • قهوه سرد سرد دم (کوچک): ۱۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین
  • قهوه سرد سرد دم (بزرگ): ۲۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۵ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین

آیا فلفل وندی برای رژیم کتو مفید است؟

فلفل دلمه ای وندی به خصوص کتوپسند نیست، اما بسته به میزان کربوهیدراتی که می توانید مصرف کنید، می تواند گزینه مناسبی باشد.

آ وندی چیلی کوچک ۲۴۰ کالری و ۱۴ گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده.

اگر تصمیم دارید از یک فنجان فلفل قرمز لذت ببرید، سعی کنید خامه ترش یا پنیر رنده شده را اضافه کنید تا سیر کننده تر شود.

گزینه Keto Wendy مورد علاقه شما برای سفارش چیست؟



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید