راهنمای یک متخصص تغذیه برای قوی نگه داشتن سیستم ایمنی بدن در پاییز امسال


و اساس یک سیستم ایمنی قوی سلامت روده است. با وجود بیش از ۷۰ درصد گیرنده های سیستم ایمنی در روده شما، خوردن غذاهای مناسب برای حفظ هضم و ایمنی بدن شما در بهترین حالت ضروری است.

در این وبلاگ بهترین غذاها و نوشیدنی ها را به اشتراک می گذارم تا سیستم ایمنی بدن شما را در این فصل چالش برانگیز تقویت کند. مراقبت از سلامت سیستم ایمنی بدن شما همچنین شامل ورزش منظم، خواب با کیفیت خوب، هماهنگی با نیازهای عاطفی و روحی خود و مصرف مکمل‌ها با گیاهان و ویتامین‌ها است.

اگر در حال حاضر با خستگی، مشکلات گوارشی، مشکلات ایمنی مانند آلرژی یا بیماری‌های مزمن دست و پنجه نرم می‌کنید، بازسازی ایمنی از اهمیت بیشتری برخوردار است! بیا شروع کنیم…



دیدگاهتان را بنویسید