سالاد ریحان گوجه فرنگی ترشی · هوس های فصلی


این سالاد گوجه فرنگی ترشی شده سرشار از طعم تازه است و می تواند به طرق مختلف به عنوان غذای جانبی یا رویه مرغ، گوشت گاو یا ماهی استفاده شود. به من اعتماد کن، تمام تابستان آن را می خوری. (بدون گلوتن، وگان، بدون لبنیات، پالئو، کامل ۳۰}

سالاد ریحان گوجه فرنگی ترشی شده

اگر شما هم مثل من هستید، تمام سال منتظر فصل گوجه فرنگی هستید. هیچ چیز مانند گوجه فرنگی داغ و تازه چیده شده از درخت انگور نیست.

کاش می توانستم بگویم از باغ من بود، اما افسوس که در باغبانی شکست خورده ام. من امسال یک باغ کوچک دارم با خیار، گوجه فرنگی و کدو سبز، اما سبزیجاتی برای صحبت کردن وجود ندارد. فکر می کنم هنوز امیدی هست، پس خواهیم دید.

آیا برای پرورش این ریحان امتیاز می گیرم؟ اوه اوه!

سالاد ریحان گوجه فرنگی ترشی شده

این سالاد ریحان گوجه‌فرنگی دوست‌داشتنی را می‌توان به تنهایی یا به‌عنوان یک غذای جانبی میل کرد و برای مهمانی‌های غذاخوری، مهمانی بلوک یا جشن چهارم ژوئیه عالی است. یا می‌توانید آن را به شام‌های ساده شب‌های هفته اضافه کنید تا خاص‌تر شود.

در اینجا برخی از روش های مورد علاقه من برای خوردن این سالاد وجود دارد…

  • روی ماهی کبابی
  • به عنوان رویه چیزبرگر
  • روی سوولاکی مرغ کبابی من
  • روی یک استیک عالی است، پنیر آبی را برای لذیذ بیشتر اضافه کنید
  • به عنوان پر کردن تاکو یا بوریتو با مرغ باقی مانده استفاده کنید
  • برای یک سالاد سریع به کاهوی مورد علاقه خود اضافه کنید
  • به عنوان رویه برای نان تست ریکوتا یا آووکادو استفاده کنید
  • آن را روی یک تخم مرغ سرخ شده قرار دهید
  • سایر تداخلات سرگرم کننده؛ فتا، پنیر آبی، خیار، زیتون، نخود، عدس یا ذرت

یک دسته دوتایی درست کنید تا باقیمانده داشته باشید!

سالاد ریحان گوجه فرنگی ترشی شده

پس بیرون بروید و تا پایان تابستان از آن لذت ببرید. هر روز تازه بخورید!

سالاد ریحان گوجه فرنگی ترشی شده

سالاد ریحان گوجه فرنگی ترشی شده

این سالاد گوجه فرنگی ترشی تازه و پر طعم است. آن را به آشپزی بعدی یا مهمانی مسدود کنید!

فشار
سنجاق
دوره

دوره: سالاد

آشپزخانه: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان کل: ۵ دقایق

بخش ها: ۴

کالری: ۱۱۳کیلو کالری

عناصر

  • ۳ فنجان ها انگور و گوجه گیلاسی، خلال شده
  • ۳ قاشق سوپخوری روغن آووکادو (یا روغن زیتون)
  • ۱ قاشق سوپخوری سرکه بالزامیک نارگیل (یا سرکه بالزامیک معمولی)
  • ¼ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • ۳ قاشق سوپخوری ریحان خرد شده

دستورالعمل ها

  • روغن، سرکه، پونه کوهی و نمک را با هم مخلوط کنید.

  • گوجه فرنگی ها را در یک کاسه متوسط ​​بریزید و سس را روی آن بریزید. ریحان را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید. روی آن را با پلاستیک بپوشانید و حداقل دو ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید.

  • به آرامی پرتاب کنید. در صورت نیاز نمک بیشتری اضافه کنید و سرو کنید.

تغذیه

کالری: ۱۱۳کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۴g | پروتئین: ۱g | چربی: ۱۰g | چربی های اشباع شده: ۱g | سدیم: ۱۵۷میلی گرم | پتاسیم: ۲۴۳میلی گرم | قند: ۲g | ویتامین A: ۶۵۰من … شما | ویتامین C: ۲۵.۸میلی گرم | کلسیم: ۱۶میلی گرم | اهن: ۰.۸میلی گرم

برگرفته از Allrecipes.

دیدگاهتان را بنویسید