سوخاری هویج سرمه ای کدو سبز با سس ماست گیاهی


از تمام سبزیجات CSA خود با سرخ کردنی های آسان استفاده کنید. این کلوچه هویج کدو حلوایی با سس ماست گیاهی برای یک شام سریع و خوشمزه درست می کند.

کدو حلوایی سرمه ی بهار پیاز

کوکی های سبزیجات لطف جدید من هستند. از آنجایی که تابستان امسال شروع به تهیه جعبه های هفتگی CSA کردیم، مجبور شدم برنامه ریزی وعده غذایی خود را افزایش دهم. با برنامه ریزی شام خود برای هفته پیش رو، مطمئن می شوم که هیچ سبزیجات CSA پشت سر نماند. در غیر این صورت اینجا شهر زباله های مواد غذایی است و ما نمی توانیم آن را داشته باشیم.

در دو آخر هفته متوالی ما خانواده و دوستان به دیدار ما می آمدند و با ما می ماندند، که به معنای غذا خوردن و آشپزی در خانه بود. این باعث شد که من یک تن سبزیجات را در اختیار داشته باشم تا فقط در چند روز تا انتخاب بعدی CSA ما از آن استفاده کنم. راه حل؟

سرخ کن!

دوستان من برای نجات. می‌توانید تقریباً هر ترکیب سبزی را رنده کنید، آن را با مقداری ادویه، تخم مرغ و آرد مخلوط کنید و بچه‌ها را طوری سرخ کنید که انگار فردایی نیست. بسیار آسان.

کدو حلوایی سرمه ای کدو حلوایی با سس ماست گیاهی |  @karalydon

این هفته من مقدار زیادی کدو سبز، سرمه، هویج و پیاز بهار داشتم، بنابراین همه آنها وارد خمیر رست بیف شدند.

تقریباً دلیل اصلی علاقه من به سرخ کردنی ها را فراموش کردم – سبزیجات را تغییر می دهد. افشای کامل، من بزرگترین طرفدار کدو سبز نیستم. می دانم، توهین به گیاهخواری. اما متوجه شدم که اگر کدو سبز را رنده کنم و در سرخ کردنی ها یا تاکو یا سس بریزم، آن را کاملاً کندم. مشکل حل شد. اگر سبزی‌ای وجود دارد که در مورد آن روی ماه نیستید، سعی کنید آن را در ماهیتابه رنده کنید و نظر خود را ببینید!

کدو حلوایی سرمه ای کدو سبز |  @karalydon

تا به حال اسم سرمه نشنیده اید؟ ظاهر و طعم آن شبیه شلغم است، اما طعم آن کمی شیرین تر و ملایم تر است. سرمه از خانواده brassica می آید که به دلیل آنتی اکسیدان هایش که با بیماری های مزمن مبارزه می کند شناخته شده است. منبع عالی ویتامین K و ویتامین C (حاوی ویتامین C بیشتر از آب پرتقال!) و منبع خوبی از فیبر است. کارهای زیادی می توانید با سرمه در آشپزخانه انجام دهید:

  • به برش های نازک برش دهید و خام را با ماست بخورید
  • به سالاد یا سالاد برش دهید
  • آن را در فر کباب کنید
  • آن را تفت دهید (شما می توانید برگ ها را هم تفت دهید!)
  • پوره را به سوپ تبدیل کنید
  • آن را به شکل کوفته برش دهید!

کدو حلوایی سرمه ای کدو حلوایی با سس ماست گیاهی |  @karalydonمن عاشق بیرونی ترد این سرخ‌کرده‌ها هستم – این غذای کاملاً رضایت‌بخشی را ایجاد می‌کند. و همراه با یک سس ماست سبز لیمویی روشن، مناسب است. کدو حلوایی سرمه ای کدو حلوایی با سس ماست گیاهی |  @karalydon

فشار

تماشا کردن نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمراهنما نماد دایرکتوریاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکفشار آیکون را فشار دهیدمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

برای فرترها:

  • ۱ کدو سبز متوسط، رنده شده
  • ۱ پیاز بهار، ریز خرد شده
  • ۳ هویج کوچک، پوست کنده و رنده شده
  • ۲ سرمه کوچک، برگ ها را جدا کرده، پوست کنده و رنده کنید
  • ۱/۴ فنجان جعفری خرد شده
  • ۱ تخم مرغ
  • ۱/۴ فنجان ارد
  • ۱/۴ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل
  • ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون

برای سس ماست:

  • ۱ فنجان ماست یونانی کم چرب
  • ۱/۲ قاشق غذاخوری پوست لیمو
  • ۱/۲ قاشق غذاخوری جعفری خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن آووکادو
  • ۱/۸ قاشق چایخوری نمک


برای فرترها:

  1. کدو سبز، هویج، شلغم و پیازچه را در یک پارچه پنیر بریزید و آب اضافی آن را بگیرید. به یک کاسه همزن متوسط ​​منتقل کنید.
  2. تخم مرغ، آرد، پودر سیر، نمک و فلفل را اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود.
  3. روغن زیتون را به یک تابه چدنی (یا یک ماهیتابه معمولی خوب است) روی حرارت متوسط ​​رو به بالا اضافه کنید. وقتی روغن به اندازه کافی داغ شد، ۱/۴ فنجان مایه رست بیف را در تابه بریزید و با کفگیر صاف کنید. بسته به اندازه ماهیتابه، هر بار چند عدد سرخ کرده بپزید و بین آن فاصله بگذارید. هر طرف را به مدت ۳-۵ دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی و ترد شود بپزید.
  4. سرخ کردنی های پخته شده را روی دستمال کاغذی بریزید تا مقداری روغن جذب شود. با سس ماست سرو کنید.

برای سس ماست:

  1. ماست، پوست لیمو، جعفری، روغن آووکادو و نمک را با هم مخلوط کنید تا مخلوط شوند. با نان سرخ شده سرو می شود.

یادداشت

*اگر پارچه پنیر ندارید، سبزیجات را در صافی بریزید و نمک بپاشید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند، سپس مایع اضافی را با دست بشویید.
**برای صرفه جویی در زمان، سبزیجات را به جای رنده کردن با دست، در غذاساز خرد کنید.

شما هم ممکن است

به من بگویید، آیا تا به حال کلوچه های گیاهی درست کرده اید؟ آیا یک وعده غذایی برای مصرف تمام سبزیجات خود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید