فلفل موز پر شده با سوسیس تند


برو به دستور پخت

مجموعه ای از اینها را جمع آوری کنید فلفل موز پر شده با سوسیس تند زمانی که به یک وعده غذایی آسان و کم کربوهیدرات پر از ادویه و طعم نیاز دارید.

از آن به عنوان یک پیش غذا یا یک شام کتو آسان، در هر روز از هفته لذت ببرید.

معمولاو پر شده فلفل موز به تنهایی یا همراه با نوعی نشاسته مانند برنج یا پاستا سرو می شود.

چیزی بسیار جادویی در مورد نحوه جذب برنج آن طعم های تند که کاملاً الهی هستند وجود دارد.

سوسیس تند پر شده با موز و فلفل

در حالی که ممکن است برنج در لیست رژیم کتو شما نباشد، جایگزینی آن با کلم بروکلی چکیده یا برنج معجزه آسا برای همان طعم ها آسان است.

به جای پاستاهای پر کربوهیدرات، برخی از جایگزین‌های ماکارونی دوستدار کتو را امتحان کنید.

انواع فلفل شکم پر

بسته به محل زندگی یا زمان سال، ممکن است به فلفل موز دسترسی نداشته باشید.

سعی کنید فلفل ها را جدا کنید و ببینید چه نوع طعم های منحصر به فردی را می توانید درست کنید.

دستور العمل هایی مانند این نیز با:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • فلفل
  • پوبلانوس
  • موم فلفل مجارستانی.

پر کردن

گوشت چرخ کرده یا سوسیس سبک در مخلوط گوشت برای چیزی کمی متفاوت.

به طور کلی، در این سناریو حتما از گوشت چرب به جای گوشت بدون چربی استفاده کنید تا فلفل ها مرطوب و خوش طعم باشند.

پوست له شده خوک بافتی شبیه به آرد سوخاری اضافه می کند و می توان برای سبک شدن مخلوط گوشت به آن اضافه کرد.

چند افزونه جالب دیگر:

  • پنیر خامه ای
  • بیت بیکن
  • گردوی خرد شده
  • گیاهان تازه
فلفل شکم پر با برنج میراکل

ادویه ها در دانه ها

سطح ادویه در فلفل در دانه ها متمرکز است.

اگر فلفل‌هایی را پیدا کردید که خیلی خوشمزه و تند هستند، سعی کنید تمام دانه‌ها را بردارید.

و مهمتر از همه لطفا از دستکش استفاده کنید هنگام تهیه فلفل

در حالی که فلفل موزی فلفل خیلی تند نیست، اما می تواند حاوی مقدار شگفت انگیزی از حرارت باشد!

شما نمی خواهید آن گرما وارد چشمان شما شود.

آیا می توانم فلفل های موز پر شده را فریز کنم؟

قطعا، و این یکی از دلایلی است که من این دستور را بسیار دوست دارم.

من اغلب دسته های بزرگ درست می کنم و آنها را در سینی های آلومینیومی یا کیسه های پلاستیکی فریزر فریز می کنم.

به این ترتیب در تمام طول سال حتی در زمستان از آن لذت می بریم!

بیا شروع کنیم.

این دستور غذا نسبتاً آسان و ساده است.

برای من سخت ترین قسمت این است که هنگام کار با فلفل به چشمانم دست نزنم!

فلفل موز

مرحله ۱. فلفل را آماده کنید

در حالی که دستکش های یکبار مصرف می پوشید، با استفاده از چاقو قسمت های بالایی و دنده های بزرگ فلفل را برش دهید.

من دوست دارم این کار را روی یک ورقه پخت انجام دهم تا خرابی بزرگی ایجاد نکنم.

هر اندازه فلفل موزی این کار را انجام می دهد، اما من سعی می کنم فلفل های متوسط ​​را در اندازه های مشابه تهیه کنم.

من سعی می‌کنم تا حد امکان آنها را ثابت نگه دارم تا به طور یکنواخت بپزند و مقدار مواد با دستور غذا مطابقت داشته باشد.

فلفل موز پر شده با سوسیس خام

مرحله دوم. فلفل شکم پر با سوسیس

اگر گوشت کاملاً با فلفل تناسب نداشته باشد، اگر از پهلو آویزان باشد اشکالی ندارد.

اگر می خواهید چاشنی خود را به گوشت اضافه کنید، همه چیز را در یک کاسه بزرگ اضافه کنید و قبل از پر کردن مخلوط کنید.

فلفل موز با سس گوجه فرنگی پوشانده شده است

مرحله ۳. یک لایه از سس را بریزید و آن را در تابه بپوشانید

نیمی از سس را در یک ظرف پخت بریزید و یک لایه از فلفل های موزی پر شده را بچینید.

بقیه سس را روی آن بریزید.

به مقدار لازم نمک و فلفل بپاشید.

فلفل های شکم پر که در فویل حلبی پیچیده شده اند

مرحله چهارم: فلفل های شکم پر موز را حلقه حلقه کرده و بپزید

روی ظرف فر را با فویل آلومینیومی بپوشانید و در فر بپزید تا فلفل ها با چنگال نرم شوند.

فلفل موز پر شده با پنیر

مرحله ۵. پنیر را بگذارید و در فر بپزید تا قهوه ای طلایی شود

برای اینکه سریعتر بشه فر رو روی ۴۰۰ درجه روشن میکنم تا قهوه ای بشه و حباب بزنه.

این دستور به ½ فنجان پنیر خامه ای نیاز دارد، اما من معمولاً بیشتر اضافه می کنم.

پنیر موزارلای ترد مخلوط با سس گوجه فرنگی و فلفل موز پسندیدن ترکیب خوشمزه.

سوسیس تند پر شده با موز و فلفل

فلفل موز پر شده با سوسیس تند

توسط خانه گراسیا

فلفل‌های موز شکم پر سوسیس تند و لطیف و آبدار با طعم ادویه عالی هستند. من همیشه یک دسته بزرگ درست می کنم و یخ می زنم تا از هر زمستان لذت ببرم!

زمان آماده سازی ۲۰ دقیق

زمان پخت و پز ۵۰ دقیق

کل زمان ۱ ساعت ۱۰ دقیق

یک مسیر پیش غذا، غذای اصلی

ظرف ها ایتالیایی

سهمیه ها ۴ مردم

کالری ۴۲۰ کالری

عناصر

  • ۸ فلفل موز
  • ۱ پوند سوسیس ایتالیایی داغ زمین
  • ½ فنجان پنیر موزارلا
  • ½ فنجان سس گوجه فرنگی
  • ۲ قاشق سوپخوری اب
  • نمک و فلفل چشیدن

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

  • با تهیه فلفل شروع کنید. در حالی که دستکش های یکبار مصرف می پوشید، سر فلفل ها را جدا کرده و تکه های بزرگ دنده داخلی را جدا کنید. دسته های کوچکی از دانه ها در داخل وجود خواهد داشت. اگر گرمای زیاد دوست دارید، آنها را کنار بگذارید. اگر فلفل ملایم تری را ترجیح می دهید، دانه ها را بردارید.

  • سوسیس آسیاب شده را به ۸ قسمت مساوی تقسیم کرده و در هر فلفل یک قسمت بریزید. اگر سوسیس در معرض دید باشد و محتویات فلفل کاملاً پر نشده باشد اشکالی ندارد.

  • در یک ظرف پخت، نیمی از سس گوجه فرنگی را برداشته و آن را در ته ظرف پخت پهن می کنیم. آب را اضافه کنید و با قاشق یا لیسک مخلوط کنید.

  • یک لایه هر فلفل داخل سس را در ظرف بریزید.

  • بقیه سس گوجه فرنگی را روی فلفل ها بریزید.

  • روی ظرف پخت را با فویل بپوشانید و به مدت ۴۰ دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید.

  • بعد از ۴۰ دقیقه ظرف فر را از فر خارج کرده و فویل را با احتیاط بردارید. بخار داغ بلند خواهد شد. اگر چاقو به راحتی فلفل را سوراخ کرد، برای مرحله بعدی آماده است.

  • پنیر موزارلا را روی هر فلفل قرار دهید.

  • فر را روشن کنید و فلفل ها را بدون درب داخل فر قرار دهید.

  • پنیر را تفت دهید تا قهوه ای طلایی شود سپس از فر خارج کنید.

  • قبل از سرو، حداقل ۱۰ دقیقه بگذارید خنک شود. لذت بردن!

ویدئو

یادداشت

۵ گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده (۲ فلفل دلمه ای)

خوراک

کالری: ۴۲۰کالریکربوهیدرات ها: ۹gپروتئین: ۲۶gچربی: ۲۹gاساسی: ۴g

کلمه کلیدی موز، فلفل، سوسیس و ادویه جات ترشی جات

آیا این دستورالعمل را امتحان کرده اید؟کارت لوگو جاسازی توییت یا #nobunplease در اینستاگرام!

دستور العمل های عالی تر



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید