نفرین کتو – آن لوئیز گیتلمن


من به عنوان بانوی اول تغذیه، بیش از ۴ دهه تجربه در زمینه رژیم های غذایی و کاهش وزن و گرایش های مرتبط با آن دارم. یکی از مواردی که من مشاهده کرده ام این است که وقتی رژیم های غذایی به شدت افراط می کنیم، چه رژیم های بسیار کم چربی یا در مورد کتو، با چربی بسیار بالا و کربوهیدرات کم، می تواند استرس زیادی به بدن وارد کند و مشکلات جدی ایجاد شود. . خط پایانی: وقتی رژیمی مانند کتو خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، احتمالاً اینطور است.

رژیم کتوژنیک که در ابتدا در دهه ۱۹۲۰ به عنوان یک درمان پزشکی برای کودکان مبتلا به تشنج ایجاد شد، در چند سال گذشته دنیای کاهش وزن را تحت تاثیر قرار داده است. با هدف ۷۵ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین و فقط ۵ درصد کربوهیدرات، تغییر بزرگی نسبت به رژیم غذایی استاندارد آمریکایی با بیش از ۵۰ درصد کربوهیدرات است.

این روش غذا خوردن، بدن شما را از سوزاندن قند و کربوهیدرات به عنوان سوخت به استفاده از چربی ها به عنوان منبع انرژی اولیه تغییر می دهد، و این می تواند یک تغییر کلی برای سلامتی شما باشد – زمانی که به درستی انجام شود. اما، با تغییرات عظیم، چالش‌های بزرگی برای کسانی که ژنتیک و متابولیسم چربی‌شان برای آن طراحی نشده است، به وجود می‌آید.

اول از همه، باید بدانید: اگر کتو شما را شکست داد – وزن کم نکردید و احساس بدی داشتید – این تقصیر شما نیست! یک رژیم واقعاً برای همه مناسب نیست و کتو ممکن است برای شما مناسب نباشد.

مقدار بالای چربی مورد نیاز بدن برای رفتن به کتوز و چربی سوزی شدید برای همه مناسب نیست. این مقالات را بررسی کنید تا بیشتر بدانید که چه کسانی نباید کتو انجام دهند، چگونه متابولیسم چربی خود را اصلاح کنیم و چگونه بفهمیم رژیم غذایی چه زمانی رژیم غذایی مناسب شماست:



دیدگاهتان را بنویسید