وعده های غذایی سالم مورد علاقه من در تعطیلات


شادی تعطیلات در هوا است! من آن را در اینجا در شمال آیداهو احساس می کنم. و من واقعاً امیدوارم هر کجا که هستید آن را احساس کنید.

پس از سال‌هایی مانند ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، وسوسه‌انگیز است که به غذاهای راحت و دسرهای آماده، همانطور که در دوران کودکی به یاد می‌آوریم، بازگردیم. بنابراین پیام امروز من این است که غذای راحتی می تواند سالم باشد. آنها تعدادی از غذاهای مورد علاقه خود را در تعطیلات خوردند و آنها را به بهترین نسخه از خود تبدیل کردند.

حالا من زیاد مراقب باد نیستم. اما، ممکن است و حتی آسان است که برخی از غذاهای مورد علاقه خود را در تعطیلات ارتقا دهید و از لحظاتی با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. اما ابتدا، بیایید به چالش دیگری بپردازیم که می‌تواند مانع ایجاد آن شود…

روی هوس ها کلاه بگذارید

هر زمان که وسوسه می شوم تقلب کنم (و همیشه با خوردن غذاهای سالم مانند موارد زیر تقلب می کنم)، همیشه YC Cleanse را در کنار خود دارم. چرا؟ زیرا من روی آن به عنوان یک “درپوش هوس” در یک بطری حساب می کنم.

میل به شکر یکی از مهم ترین نشانه های رشد بیش از حد مخمر کاندیدا است. و هر چه بیشتر هوس شیرینی می کردم، بیشتر متوجه می شدم که ممکن است با رشد بیش از حد کاندیدا، به خصوص در این زمان از سال، مواجه باشم.

YC Cleanse را به عنوان پله‌ای برای کنترل هوس در طول تعطیلات و فراتر از آن در نظر بگیرید. YC Cleanse فرمول هومیوپاتی است که بیش از بیست سال پیش به ایجاد آن کمک کردم. برای حفظ تعادل محیط داخلی دستگاه گوارش معجزه می کند و به طور قابل توجهی میل به قند و کربوهیدرات را کاهش می دهد.

عادت قند خود را لیس بزنید

یکی دیگر از ضروریات برای مهار دندان شیرین و حفظ تعادل روده، نگه داشتن فلورا کی (فرمول پودری پروبیوتیک) است. این به ویژه در تعطیلات مهم است! Flora-Key میلیاردها باکتری مفید را برای کمک به بازگرداندن تعادل ظریف در روده شما فراهم می کند که به راحتی با مصرف بیش از حد قند و استرس فصل مختل می شود. با طعم شیرین خاصش، من عاشق پاشیدن نصف قاشق چایخوری روی میوه های تازه برای یک میان وعده رضایت بخش (و مغذی) تعطیلات هستم.

۳ قانون که اگر زیاده روی کنید باید رعایت کنید…

صرف نظر از این، اگر در تعطیلات و شیرینی ها زیاده روی می کنید، در اینجا قوانین رژیم غذایی من برای جاده آمده است:

اطمینان حاصل کنید که ابتدا یک وعده غذایی کامل با مقدار زیادی چربی سالم و پروتئین میل کنید.
کربوهیدرات های پیچیده مانند پای کدو تنبل را انتخاب کنید تا قند خون شما واکنش شدیدی نشان ندهد. غذاهای شیرین، به خصوص زمانی که مدتی از آنها دور بوده اید، باعث افزایش قند خون و به دنبال آن سقوط می شوند. بعد از تصادف وقتی که هوس شدید. پیشگیری از هوس ها بسیار ساده تر از مبارزه با آن است، به خصوص در جشن های جشن.
اگر دیابت یا پیش دیابت دارید، حتما یک فرمول کاهش وزن در دسترس داشته باشید. فرمول کاهش وزن حاوی کروم و ریشه انگور اورگان است که از سطوح متعادل قند خون پشتیبانی می کند و به شکستن چرخه ولع غذا کمک می کند. با YC Cleanse به خوبی کار می کند.

این زمان از سال می تواند به ویژه برای آن دسته از ما چالش برانگیز باشد که سعی می کنیم در مسیری که نمی توانیم غذای خودمان را به رویدادها بیاوریم و نگران توهین میزبانانمان هستیم، ادامه دهیم. این امر به ویژه در مورد احزاب تجاری علاقه مند و سایر رویدادهای رسمی صادق است. در این مورد، بهترین دفاع یک حمله خوب است – از قبل برنامه ریزی کنید. قبل از رفتن، یک شیک پروتئین بدن حاوی ۲۰ گرم پروتئین، مواد مغذی ضروری و چربی های سالم بنوشید تا احساس گرسنگی نکنید. غذاهای وسوسه‌انگیز قبلی زمانی که احساس سیری می‌کنید کمتر جذاب هستند و احساس می‌کنید لقمه‌های کوچک از غذاهای مورد علاقه‌تان برای رفع این هوس کافی است.

بدون مقدمه، در اینجا برخی از وعده های غذایی مورد علاقه من در تعطیلات وجود دارد که به همان اندازه که سالم هستند، خوشمزه هستند.

براونی جشن

این دستور غذایی سالم برای تعطیلات، جایگزین آرد ساده با کدو سبز مغذی، کره آجیل و مقدار زیادی کاکائو و شکلات غنی می شود. خانواده و دوستان شما برای سال های آینده به این چیزها اهمیت می دهند!

عناصر:

  • کره بادام ۱ فنجان
  • ۲ عدد کدو سبز متوسط، رنده شده
  • ۱/۳ فنجان شربت افرا لاکانتو
  • ۱ عدد تخم مرغ بزرگ
  • ۱ قاشق چایخوری وانیل
  • ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • ۱/۳ فنجان پودر کاکائو
  • ۱/۲ قاشق چایخوری دارچین
  • ۱ فنجان شکلات چیپسی لیلی
  • ۱/۲ فنجان گردوی خرد شده (اختیاری)
  • اسپری روغن نارگیل یا آووکادو

جهت:

یک قالب به ابعاد ۹*۹ اینچ را چرب کنید و فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید. همه مواد را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. در سینی فر پخش کنید. ۳۵-۴۰ دقیقه بپزید.

نکات: لازم نیست کدو سبز را قبل از برش پوست بگیرید. سعی کنید کره های آجیل را جایگزین سایر مغزها کنید. (ما آن را با بادام هندی و کره بادام هندی دوست داریم.) کمی بیشتر اضافه کنید یا از شربت کمتر استفاده کنید تا مزه دار شود. همچنین می توانید شیرین کننده میوه راهب لاکانتو معمولی یا پودر برگ خشک شده استویا را جایگزین شربت کنید.

کوکی های Jammy Thumbprint

در این فصل تعطیلات، چه چیزی بهتر از یک نسخه سالم و سازگار با سوخت و ساز رادیکال از دستور پخت شیرینی تعطیلات مورد علاقه شماست؟ این کوکی های خوشمزه یک برداشت سالم از یک مورد علاقه قدیمی اسکاندیناوی است.

حدود ۲ دوجین کوکی درست می کند

  • ۱/۲ فنجان کره ارگانیک مرطوب شده
  • ۱-۲ قاشق غذاخوری Pure Monk Sweetener یا به دلخواه
  • ۱/۲ فنجان آب سیب شیرین نشده
  • ۲ قاشق غذاخوری دانه چیا (دانه ها را در آسیاب قهوه یا Nutribullet آسیاب کنید) (۱/۲ قاشق غذاخوری دانه چیا برابر است با
  • ۱ قاشق غذاخوری سرو
  • ۱ قاشق چایخوری وانیل
  • ۲/۳ فنجان نشاسته تاپیوکا یا پیکان
  • آرد بادام ۲/۳ پیمانه
  • ۲/۳ فنجان آرد نارگیل
  • ۲/۳ فنجان میوه خالص، مربای زغال اخته یا بلوبری شیرین نشده

جهت:

فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید. نشاسته تاپیوکا، آرد بادام و آرد نارگیل را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. با استفاده از همزن برقی، کره، مونک خالص، سس سیب، دانه چیا و وانیل را بزنید تا مخلوط شوند. خمیر را هر بار یک قاشق غذاخوری بریزید و به شکل گلوله های کوچک بغلتانید. روی یک ورقه کوکی با کاغذ روغنی قرار دهید. با استفاده از انگشت شست خود، یک تورفتگی در بالای هر کوکی ایجاد کنید. هر اثر انگشت شست را با یک قاشق چایخوری مربا پر کنید. به مدت ۱۵ دقیقه بپزید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید