پیدا کردن تعطیلات ذن خود – آن لوئیز گتلمن


راهکارهای مراقبت از خود برای سالم ماندن در این فصل

علیرغم بهترین نیت ما، تعطیلات اغلب ما را خسته، خسته و در چرخه ای از زیاده روی می کند. بنابراین امسال، چند استراتژی مراقبت از خود دارم که می‌خواهم برای عبور از چرخه معمول با شما در میان بگذارم. اینها تعهداتی است که به خودم می دهم:

  1. من دوباره متعهد به ورزش هستم. من مطمئن خواهم شد که در این مواقع پر استرس و پر استرس یک برنامه روزانه را حفظ می کنم. من احساس می کنم کاهش استرس و سطح کورتیزول با ورزش روزانه مهم است، حتی اگر یک پیاده روی سریع در اطراف محله یا پریدن روی تردمیل یا دوچرخه دراز کشیده برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه باشد.
  2. من گناه را لغو می کنم. با وجود YC Cleanse در کنار من، می دانم که هوس غذایی من از بین خواهد رفت. اینجا یک لیوان شراب یا کمی شکر میل کنید و هیچ ضرری ندارد. به یاد داشته باشید، این کاری نیست که شما انجام می دهید از زمان به زمان مشکل همین است – این کاری است که شما انجام می دهید هر روز این تفاوت ایجاد می کند. به نظر من مهم اینه که اگه میخوای یه کم زیاده روی کنی با لذت امتحانش کنی و عاری از گناه و مقاومت بشی تا بتونی واقعا به عنوان یه لذت خصوصی ازش لذت ببری.
  3. من مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهم. علاوه بر تشریفاتی که در زیر به اشتراک خواهم گذاشت، یک گوشه مراقبت از خود نیز در خانه خود راه اندازی کردم و آن را با بهترین مجلات، شمع ها و کتاب های الهام بخش خود جمع کردم. آخرین موردی که خواندم «بودا چه می‌گفت؟» است. من این منطقه را به عنوان مکانی برای آرامش، سکوت، و سرگرمی، عاری از اختلالات الکترونیک و دیجیتال تعیین کرده‌ام.
  4. من سیستمم را در تعادل نگه می دارم تا بتوانم استرس را بهتر کنترل کنم. صبح، قبل از بیدار شدن، یک تمرین عصب واگ انجام می‌دهم که مرا در حالت پاراسمپاتیک قرار می‌دهد، زیرا از درون سمپاتیک هستم و این حالت تنشی است. دراز بکشید و چشمان خود را به مدت ۳۰ ثانیه به سمت راست حرکت دهید، سپس بدون حرکت گردن به مدت ۳۰ ثانیه به سمت چپ حرکت کنید. این عصب واگ را تنظیم می کند و من را در موقعیت آرام و پذیراتری قرار می دهد.

آیین های روزانه مراقبت از خود برای فصل جشن

من شما را تشویق می‌کنم که چند لحظه به تعهدات خود بپردازید – راه‌هایی برای مهربانی با خود و حمایت از بدن، ذهن و روح خود در این فصل تعطیلات پر فراز و نشیب (و به ناچار استرس‌زا) بیابید. آداب و رسوم روزانه زیر چیزهایی هستند که من در این زمان از سال زندگی می کنم و می توانند مکمل خوبی برای برنامه مراقبت از خود شما باشند:

  • یک پیاده روی شبانه ۲۰ دقیقه ای داشته باشید که نه تنها روح شما را آرام می کند، بلکه حواس شما را نسبت به مناظر و صداهایی که شما را احاطه کرده اند بیدار می کند.
  • با مصرف Mag-Key قبل از خواب، خواب آرام تری داشته باشید. توصیه می کنم ۲ تا ۴ کپسول مصرف کنید. منیزیم می تواند معجزه کند تا شما را در حالت “ذن” نگه دارد و ذهن شما را آرام کند تا بتوانید یک شب خوب استراحت کنید و برای یک روز شلوغ دیگر دوباره شارژ کنید.
  • هر ۳ ساعت یک لیوان آب فیجی بنوشید. آب فیجی منبع عالی سیلیس و همچنین سایر مواد معدنی مهم است. چرا به سیلیس نیاز دارید؟ سیلیس قدرت و انعطاف پذیری بافت های همبند بدن شما – غضروف، تاندون ها، پوست، استخوان ها، دندان ها، مو و عروق خونی را فراهم می کند. سیلیس جزء ضروری کلاژن، فراوان ترین پروتئین در بدن است. و کلاژن در سال ۲۰۲۲ به میزان قابل توجهی رواج پیدا خواهد کرد.
  • نوشیدن روزانه اسموتی پروتئین آب پنیر می تواند به شما کمک کند تا از نیازهای پروتئینی خود مراقبت کنید و هوس غذایی را از بین ببرید. من متوجه شدم که واقعا به ثابت نگه داشتن سطح قند خون کمک می کند. اسیدهای آمینه موجود در پروتئین آب پنیر شامل گلوتامین، گلیسین، متیونین و تائورین است – همه اسیدهای آمینه که از سم زدایی سالم پشتیبانی می کنند. با همه مهمانی‌ها و مجالس تعطیلات، می‌توان کمی پرخوری کرد، بنابراین نشان دادن عشق اضافی به جگر در این زمان از سال بسیار کمک می‌کند!

امیدوارم به من بپیوندید و بزرگترین هدیه امسال را به خود هدیه دهید – هدیه صلح، شادی و پذیرش. برای همه شما آرزو می کنم که آداب و رسوم تعطیلات خود را تنظیم کنید که به شما امکان می دهد جشن، آرام، شاد و باز باشید. به زندگی!



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید