چه مواردی از منوی چیپوتل برای رژیم کتو خوب است؟


Chipotle یکی از ایستگاه های مورد علاقه من برای یک ناهار سریع کتو است. طعم های ساده و تازه و خوش طعم.

آیا می خواهید طعم های آشنای Chipotle را در خانه بازسازی کنید؟ My Instant Pot Barbacoa Chipotle Chipotle Copycat فوق العاده خوشمزه و راحت برای آماده کردن وعده های غذایی از قبل است!

خلاصه

یک پروتکل بسیار ابتدایی در اینجا: از تورتیلا، چیپس، برنج و لوبیا اجتناب کنید. Chipotle اکنون برنج گل کلم را به عنوان یک جایگزین عالی با کربوهیدرات کم به جای برنج سنتی خود ارائه می دهد.

احتمالاً باید یک کاسه بوریتو (بدون برنج / لوبیا) یا یک سالاد سفارش دهید زیرا تنظیم آنها آسان است.

خوشبختانه، چیزهای بسیار خوبی در مورد Chipotle برای ما کتوپل وجود دارد!

*مقادیر زیر بر اساس اطلاعات تغذیه از Chipotle است. ارزش ها ممکن است متفاوت باشد، بهترین قضاوت خود را بکار ببرید.

نکات و ترفندها

  • افسانه چیپوتل می گوید که سفارش دادن گواکامول در کناره اغلب به داشتن مقدار بیشتری منجر می شود.
  • می توانید دو نوع گوشت را به قیمت یک عدد سفارش دهید. فقط بگویید: «نصف مرغ، نصف استیک». یا می توانید یک وعده از هر کدام را سفارش دهید یا یک وعده را دو برابر کنید.
  • اگر فاهیتا گیاهی می خواهید، باید آن را سفارش دهید. آنها نمی پرسند که آیا شما آن را دوست دارید.
  • بیشتر محصولات لبنی در رستوران های چیپوتل از شیر گاوهایی که در مرتع پرورش می یابند و با علف تغذیه می شوند تهیه می شود. شکوه!
  • اگر این مورد شماست، با سس های تند مختلف در نزدیکی کارد و چنگال بروید. من تمایل دارم کاسه بوریتو بدون آنها را دوست داشته باشم.

گوشت

  • مرغ
    (۱۸۰ کالری، ۷ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات و ۳۲ گرم پروتئین)
  • یک تکه گوشت
    (۱۵۰ کالری (۶ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۳۲ گرم پروتئین)
  • کارنیتاس
    (۲۱۰ کالری، ۱۲ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات و ۲۳ گرم پروتئین)
  • باربیکیو
    (۱۷۰ کالری، ۷ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۲۴ گرم پروتئین)
  • مبل ها
    (۱۵۰ کالری، ۱۰ گرم چربی، ۹ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر و ۸ گرم پروتئین)

برنج

Chipotle اکنون برنج گل کلم را ارائه می دهد که می توانید به راحتی آن را در هر یک از غذاهای آنها جایگزین کنید. این تغییر دهنده بازی برای فست فود کتو پسند است!

  • برنج گل کلم
    (۴۰ کالری، ۱ گرم چربی، ۷ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۳ گرم پروتئین) ۴ گرم کربوهیدرات خالص

افزودنی ها و چاشنی ها

  • فاجیتای سبزیجات
    (۲۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۵ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۱ گرم پروتئین)
  • پنیر
    (۱۲۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۰.۵ گرم فیبر و ۶ گرم پروتئین)
  • سس گوجه فرنگی تازه
    (۲۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۰ گرم پروتئین)
  • سس گوجه فرنگی سبز با فلفل قرمز
    (۱۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم فیبر و ۰ گرم پروتئین)
  • سالسا فلفل قرمز گوجه فرنگی
    (۳۰ کالری، ۰ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۰ گرم پروتئین)
  • خامه ترش
    (۱۱۰ کالری، ۹ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم فیبر و ۲ گرم پروتئین)
  • پنیر
    (۱۱۰ کالری، ۵ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم فیبر و ۶ گرم پروتئین)
  • گواکامول
    (۲۳۰ کالری، ۲۲ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۶ گرم فیبر و ۲ گرم پروتئین)
  • کاهو
    (۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۰ گرم پروتئین)

ایده های غذایی

  • کاسه بوریتو بارباکوآ بدون برنج/لوبیا، سس گوجه فرنگی تازه، خامه ترش، پنیر، گواکاموله.
    (۷۶۵ کالری، ۵۴ گرم چربی، ۱۸ گرم کربوهیدرات، ۸.۵ گرم فیبر و ۴۰ گرم پروتئین) ۶ کربوهیدرات خالص
  • سالاد مرغ (بدون چاشنی) با سس گوجه فرنگی، فلفل قرمز تند، خامه ترش، پنیر، گواکامول و کاهو رومی.
    (۶۶۵ کالری، ۴۶ گرم چربی، ۱۶ گرم کربوهیدرات، ۸ گرم فیبر و ۴۲ گرم پروتئین) ۸ کربوهیدرات خالص
  • کاسه بوریتو، بدون برنج/لوبیا، مرغ و استیک، خامه ترش، پنیر
    (۵۵۰ کالری، ۳۰ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر و ۶۱ گرم پروتئین) ۳ کربوهیدرات خالص

آیا می خواهید غذای خود را سفارشی کنید؟ Chipotle یک ماشین حساب منظم در وب سایت خود دارد.

انتخاب مورد علاقه شما در Chipotle چیست؟



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید