کباب کردن سالم – آن لوئیز گیتلمن


هیچ چیز بیشتر از یک آشپزی نمی گوید سرگرمی در فضای باز! با این حال، از نظر سلامتی، واکنش اکسیداتیو کباب کردن زغال چوب (ترکیبی از قهوه ای شدن و ذغالی) تا حدودی سمی است. غذا همچنین می تواند مواد شیمیایی اضافه شده از بریکت های زغال چوب را جذب کند.

بنابراین، اگر طرفدار ذغال هستید، لطفاً قسمت های ذغالی شده، سوخته یا سیاه شده غذای خود را جدا کنید. کباب کردن گاز گزینه دیگری است، به خصوص اگر به هیدروکربن ها، محصولات جانبی احتراق گاز، حساسیت ندارید.

ایمن ترین راه برای محافظت از مواد غذایی خود در برابر مواد مضری که در طول فرآیند کباب کردن ایجاد می شود، ترشی کردن، مرینیت کردن و سپس مرینیت کردن بیشتر است! تحقیقات نشان می دهد مارینادها می توانند تولید سرطان زا را تا ۹۹ درصد کاهش دهند.

آبجو تیره بدون GMO و بدون گلوتن یکی از بهترین مارینادها را می سازد. من همچنین به دلیل نگرانی در مورد گرم کردن بسیار روغن، از اجزای استاندارد روغن برای آب استخوان صرف نظر می کنم (برای جزئیات بیشتر به ویدیوی بالا مراجعه کنید).

یا اگر از روغن استفاده می کنید، حدود ۱ فنجان روغن آووکادو را با ۱/۲ فنجان لیموترش تازه فشرده شده یا آب لیمو و ۱/۴ فنجان سرکه سیب چاشنی شده با برخی از گیاهان مورد علاقه خود مانند رزماری، پونه کوهی ترکیب کنید. ، و آویشن. برای یک ماریناد شیرین تر، می توانید کمی استویا یا شیرین کننده میوه راهب اضافه کنید. به یاد داشته باشید که در مورد گوشت چرخ کرده که بیشتر از گوشت کامل در معرض اکسیداسیون است، احتیاط بیشتری کنید، بنابراین آن را در اسرع وقت بپزید.



دیدگاهتان را بنویسید