کتو در برگر کینگ (راهنمای غذا) »لطفاً کیک ندارید


وقتی هوس به غذای ناسالم می رسد، من راهنمای کیتو برگر کینگ آنها می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمی هوشمندانه بگیرید که شما را از کتوز خارج نکند.

گزینه های بسیار کمی برای انتخاب وجود دارد، به طرز شگفت آوری. در اینجا همه چیزهایی است که برای اقامت در کتو در برگر کینگ باید بدانید!

بررسی اجمالی: اقامت در کیتو در برگر کینگ

  • دقیقاً مانند زمانی که به گزینه های Keto در Wendy’s یا McDonalds نگاه می کنید – می خواهید یک ساندویچ سفارش دهید. بدون کیک. می‌توانید این کار را برای اکثر ساندویچ‌ها در محدوده قابل قبولی از کربوهیدرات‌ها انجام دهید، به غیر از پیشنهادهایی که شامل سس‌های شیرین و رویه‌های سرخ‌شده و ترد است.
  • اگر شور و اشتیاق به شما ضربه بزند مطمئنا به تکه های مرغ نیاز دارید۴ قطعه به شما ۱۰ کربوهیدرات خالص می دهد. به هیچ وجه کامل نیست، اما این برای جلوگیری از پرخوری کافی است. با کمال تعجب، یک تکه از ساندویچ مرغ اصلی شامل ۹ گرم کربوهیدرات خالص است، اگرچه من طرفدار زیادی نیستم.
  • وقتی ساندویچ بدون نان سفارش می دهید، معمولاً همینطور است آنها را در یک ظرف پلاستیکی مناسب قرار دهید. شما همچنین می توانید ساندویچ خود را سفارش دهید پیچیده شده در کاهو. این کار گرفتن و رفتن آن را بسیار آسان می کند.
  • پیدا کردن چیزی کم کربوهیدرات برای ناهار، شام و حتی صبحانه در برگر کینگ واقعاً آسان است!

کالری ساده با نان بدون کیک

اگر به تازگی رژیم کتو را شروع کرده اید، ممکن است از میزان کالری و کربوهیدرات نان واقعاً به وعده غذایی شما تعجب کنید.

به این مقایسه دقت کنید:

  • کالری و سوزن ساده: ۴۷۰ با ۴۲ گرم کربوهیدرات
  • هوپر ساده بدون کالری: ۲۴۰ با ۰ گرم کربوهیدرات

حتی اگر از کتو پیروی نکنید، پرتاب کردن کیک یک راه عالی برای کاهش کالری است.

من پیشنهاد می کنم این رویکرد را با برگر کینگ و تقریباً در هر جایی که می توانید ساندویچ تهیه کنید، انجام دهید.

برگر ممتاز

برگر ممتاز بعدی از ۴ اونس مافین استفاده می کند و یک گزینه کتو عالی است.

مهیب

  • هوپر، ساده بدون کیک (۲۴۰ کالری، ۱۸ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم فیبر، ۲۰ گرم پروتئین)
  • کلوچه با پنیر ساده بدون نان (۳۲۰ کالری، ۲۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم فیبر، ۲۴ گرم پروتئین)
  • دابل هوپر، بدون کیک (۶۴۰ کالری، ۵۳ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۴۰ گرم پروتئین) ۷ گرم نه
  • دوبل هوپر با پنیر بدون نان (۷۲۰ کالری، ۵۹ گرم چربی، ۹ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۴۴ گرم پروتئین) ۸ گرم خالص
  • بیکن و پنیر، ساده بدون نان (۳۷۰ کالری، ۲۹ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۷ گرم پروتئین)
  • بیکن و پنیر، بدون نان (۵۶۰ کالری، ۴۶ گرم چربی، ۹ گرم کربوهیدرات، ۲۸ گرم پروتئین)
  • BBQ Bacon Whopper، ساده بدون نان (۳۷۰ کالری، ۲۹ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۷ گرم پروتئین)
  • BBQ Bacon Whopper، بدون کیک (۵۷۰ کالری، ۴۶ گرم چربی، ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۲۸ گرم پروتئین)

کینگ برگر

  • پادشاه بیکن، آسان بدون نان (۷۴۰ کالری، ۵۷ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۵۳ گرم پروتئین)
  • بیکن کینگ، بدون کیک (۹۲۰ کالری، ۷۵ گرم چربی، ۷ گرم کربوهیدرات، ۵۴ گرم پروتئین)
  • پادشاه خمیر مایه تک، معمولی بدون کیک (۳۷۰ کالری، ۲۹ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۷ گرم پروتئین)
  • شاه خمیر مایه دوبل، ساده بدون کیک (۶۱۰ کالری، ۴۶ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۴۶ گرم پروتئین)
  • رودئو کینگ، ساده بدون نان یا حلقه پیاز (۶۹۰ کالری، ۵۳ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۵۱ گرم پروتئین)
  • رودئو کینگ، بدون کیک (۱۰۲۰ کالری، ۷۸ گرم چربی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۵۲ گرم پروتئین)
  • پادشاه ربع پوند، ساده بدون کیک (۳۲۰ کالری، ۲۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۴ گرم پروتئین)
  • پادشاه ربع پوند، بدون کیک (۳۵۰ کالری، ۲۵ گرم چربی، ۷ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم پروتئین)
  • پادشاه دو ربع پوندی، آسان بدون کیک (۶۴۰ کالری، ۴۹ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۴۸ گرم پروتئین)
  • پادشاه دو ربع پوندی، بدون نان. پادشاه دو برابر یک چهارم پوند، بدون کیک (۶۷۰ کالری، ۴۹ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۴۹ گرم پروتئین)

برگر کلاسیک

همبرگرهای کلاسیک که با ۲ اونس پتی درست شده اند. اگر سعی می کنید کالری کم نگه دارید یا فقط به یک میان وعده سریع نیاز دارید، احتمالاً می خواهید یکی از این موارد منو را سفارش دهید.

  • Whopper Jr.، معمولی بدون کیک (۱۰۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • هوپر جونیور، بدون کیک (۱۹۰ کالری، ۱۶ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • همبرگر، ساده بدون نان (۱۰۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • همبرگر، بدون نان (۱۲۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • چیزبرگر، ساده بدون نان (۱۵۰ کالری، ۱۱ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱۱ گرم پروتئین)
  • چیزبرگر، بدون نان (۱۶۰ کالری، ۱۱ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۱۱ گرم پروتئین)
  • چیزبرگر دوبل، ساده بدون نان (۲۵۰ کالری، ۱۹ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱۹ گرم پروتئین)
  • چیزبرگر دوبل، بدون نان (۲۷۰ کالری، ۱۹ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۲۰ گرم پروتئین)

برگر با بیکن

  • چیزبرگر بیکن ساده بدون نان (۱۸۰ کالری، ۱۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱۳ گرم پروتئین)
  • چیزبرگر دوبل بیکن، ساده بدون نان (۲۷۰ کالری، ۲۰ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۰ گرم پروتئین)
  • کینگ جونیور با بیکن، ساده بدون کیک (۳۶۰ کالری، ۲۸ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم پروتئین)
  • بیکن کینگ جونیور با بیکن، بدون کیک (۴۵۰ کالری، ۳۷ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم پروتئین)

غذای کیتو برگر کینگ

مرغ

  • ساندویچ مرغ کبابی ساده بدون نان (۱۶۰ کالری، ۴.۵ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۳۰ گرم پروتئین)
  • ساندویچ مرغ کبابی بدون نان (۲۷۰ کالری، ۱۶ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۳۰ گرم پروتئین)
  • ساندویچ مرغ اصل، ساده و بدون نان (۲۴۰ کالری، ۱۳ گرم چربی، ۹ گرم کربوهیدرات، ۲۱ گرم پروتئین)
  • ساندویچ مرغ معمولی، بدون نان (۴۶۰ کالری، ۳۷ گرم چربی، ۱۰ گرم کربوهیدرات، ۲۲ گرم پروتئین)
  • ناگت مرغ ۴ عدد (۱۷۰ کالری، ۱۱ گرم چربی، ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۸ گرم پروتئین) ۱۰ گرم خالص
  • کریسپی چیکن جونیور، ساده بدون نان (۱۷۰ کالری، ۱۱ گرم چربی، ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم پروتئین)
  • جوجه ترد جونیور، بدون نان (۳۳۰ کالری، ۲۸ گرم چربی، ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۸ گرم پروتئین)

گیاه خواری

در برگر کینگ گزینه های زیادی برای گیاهخواران وجود ندارد. با این حال، آنها یک همبرگر گیاهی را ارائه می دهند. مقدار کربوهیدرات آن کمی بیشتر است، اما ممکن است در روزهای شلتر کار کند.

  • برگر گیاهی، ساده بدون نان (۱۷۰ کالری، ۶ گرم چربی، ۱۳ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۱۷ گرم پروتئین) ۱۰ گرم خالص

سالاد و سس

برخی از سس های موجود در برگر کینگ حاوی شکر هستند. اینها دوستدارترین کتو هستند:

  • سالاد باغ مرغ کبابی بدون سس (۳۴۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۱۶ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم فیبر، ۳۹ گرم پروتئین) ۹ گرم خالص
  • سالاد کلاب مرغ، بدون سس (۴۴۰ کالری، ۲۳ گرم چربی، ۱۶ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم فیبر، ۴۴ گرم پروتئین) ۹ گرم خالص
  • سالاد کنار باغ بدون سس (۶۰ کالری، ۴ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۴ گرم پروتئین) شبکه ۲g
  • پانسمان Kens Ranch، ۱ بسته (۲۶۰ کالری، ۲۸ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین)
  • سس طلایی ایتالیایی کین (۱۶۰ کالری، ۱۷ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین)

سس و سس

آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که با خوردن چیزهای کوچک مانند سس‌ها، کربوهیدرات دریافتی خود را افزایش دهید.

در اینجا بهترین گزینه های سس کتو برگر کینگ کم کربوهیدرات وجود دارد.

  • سس رنچ ۱ بسته (۱۴۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین)
  • سس بوفالو، ۱ بسته (۸۰ کالری، ۸ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین)
  • سس زستی ۱ بسته (۱۵۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین)
  • پانسمان Kens Ranch، ۱ بسته (۲۶۰ کالری، ۲۸ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین)
  • سس طلایی ایتالیایی کین (۱۶۰ کالری، ۱۷ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۰ گرم پروتئین)

ساندویچ صبحانه (بدون نان)

  • بیکن بیسکویت، تخم مرغ و پنیر، بدون بیسکویت (۱۵۰ کالری، ۱۲ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • کروسانت، بیکن، تخم مرغ و پنیر، بدون کروسان (۱۵۰ کالری، ۱۲ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • بیسکویت سوسیس، تخم مرغ و پنیر، بدون بیسکویت (۲۸۰ کالری، ۲۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱۴ گرم پروتئین)
  • کروسان سوسیس، تخم مرغ و پنیر، بدون کروسان (۲۸۰ کالری، ۲۴ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۱۴ گرم پروتئین)
  • بیسکویت گوشت، تخم مرغ و پنیر، بدون بیسکویت (۱۳۰ کالری، ۱۰ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • ژامبون کروسانت، تخم مرغ و پنیر، بدون کروسان (۱۳۰ کالری، ۱۰ گرم چربی، ۱ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم پروتئین)
  • بیسکویت کامل، بدون بیسکویت (۳۸۰ کالری، ۲۹ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۲۴ گرم پروتئین)
  • کروسان کاملا پر شده، بدون کروسان (۳۸۰ کالری، ۲۹ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۲۴ گرم پروتئین)

ساندویچ صبحانه دو گوشت

  • کینگ کروسان با سوسیس دوتایی، بدون کروسان (۴۹۰ کالری، ۴۳ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۲۳ گرم پروتئین)
  • کینگ کروسانت با ژامبون و سوسیس، بدون کروسان (۳۴۰ کالری، ۲۸ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱۹ گرم پروتئین)
  • کروسان کینگ با سوسیس و بیکن، بدون کروسان (۳۹۰ کالری، ۳۳ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۲۰ گرم پروتئین)
  • صبحانه بیکن پادشاه خمیر مایه دوبل بدون نان (۲۸۰ کالری، ۲۱ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۱۹ گرم پروتئین)
  • صبحانه سوسیس کینگ خمیر ترش، دوبل بدون نان (۵۶۰ کالری، ۴۷ گرم چربی، ۳ گرم کربوهیدرات، ۳۰ گرم پروتئین)
  • گوشت صبحانه، پادشاه خمیر ترش، دوبل بدون نان (۳۰۰ کالری، ۱۹ گرم چربی، ۴ گرم کربوهیدرات، ۲۶ گرم پروتئین)

جنبه های پروتئین

گاهی اوقات شما فقط به یک گزینه صبحانه سریع و ساده نیاز دارید! طرف های پروتئینی کامل و ارزان هستند.

  • تخم مرغ، ۱ وعده (۸۰ کالری، ۶ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم پروتئین)
  • بیکن ۱ عدد (۳۵ کالری، ۳ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم پروتئین)
  • سوسیس، ۱ عدد (۱۷۰ کالری، ۱۵ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم پروتئین)
  • گوشت خوک، یک تکه (۱۵ کالری، ۰ گرم چربی، ۰ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم پروتئین)

ایده های غذای کیتو برگر کینگ

در اینجا برخی از وعده های غذایی کم کربوهیدرات مورد علاقه من است که با آنها در ماشین مصرف می کنم:

  • ۲ عدد چیزبرگر دوبل بیکن، ساده + بدون نان (۵۴۰ کالری، ۴۰ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۴۰ گرم پروتئین)
  • ساندویچ مرغ کبابی بدون نان + سالاد باغچه با رنچ (۵۹۰ کالری، ۴۸ گرم چربی، ۶ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۳۵ گرم پروتئین) شبکه ۵g
  • ۲ عدد کروسان سوسیس، تخم مرغ و پنیر، بدون کروسان (۵۶۰ کالری، ۴۸ گرم چربی، ۲ گرم کربوهیدرات، ۲۸ گرم پروتئین)

تمام اطلاعات تغذیه ای از وب سایت Burger King استخراج شده است، جایی که آنها به راحتی یک ابزار سازنده برای سفارشات سفارشی دارند.

گزینه های مورد علاقه شما کیتو برگر کینگ چیست؟



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید