۱۰۰ صبحانه بدون لبنیات بدون گلوتن · هوس های فصلی


آلرژی غذایی می تواند چالش برانگیز باشد، اما گزینه های زیادی برای صبحانه های بدون گلوتن و لبنیات وجود دارد. من لیستی از دستور العمل های آسان، خوشمزه و سالم تهیه کرده ام و هیچ دستوری برای صبح های شلوغ نیازی به ایده ندارد.

من همچنین فهرستی از محصولات لبنی بدون گلوتن را که ما دوست داریم که می‌توانید در فروشگاه مواد غذایی محلی خود خریداری کنید، اضافه می‌کنم. بنابراین چه رژیم غذایی حذفی داشته باشید و چه کاملاً فاقد گلوتن و لبنیات هستید، این لیست به شما کمک می کند صبحانه خود را هدایت کنید.

بسیاری از این غذاها را می‌توان در بیست دقیقه درست کرد یا برای یک صبحانه آماده، زودتر درست کرد. شما همیشه برای یک صبحانه سالم برای کل خانواده وقت دارید!

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

وقتی بدون لبنیات باید از چه موادی اجتناب کرد

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا افراد ممکن است رژیم غذایی بدون لبنیات را انتخاب کنند. مشکل اصلی لبنیات این است که می تواند باعث شود عفونت. برخی افراد به لاکتوز حساسیت دارند در حالی که برخی دیگر به شیر حساسیت دارند. سایر افراد دریافتند که بدون لبنیات می تواند به آکنه یا سینوزیت کمک کند.

متوجه خواهید شد که تخم مرغ جزء محصولات لبنی محسوب نمی شود. در این مورد سردرگمی های زیادی وجود داشته است، اما با وجود اینکه آنها یک محصول جانبی حیوانی هستند، آنها محصولات لبنی محسوب نمی شوند. آنها حاوی لاکتوز نیستند.

هنگامی که لبنیات ندارید، باید از کره، خامه، شیر و هر محصولی که حاوی این فرآورده های شیری است خودداری کنید. در پزشکی جان هاپکینز بیشتر بیاموزید.

برچسب‌های مواد را با دقت بخوانید و به کلماتی مانند این توجه کنید:

  • کره، چربی کره، کره مصنوعی
  • کازئین
  • کرم رنگ
  • پنیر
  • گیلاس
  • لاکتوز
  • شیر
  • خامه ترش و ماست
  • چراندن

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شروع یک رژیم غذایی بدون گلوتن، راهنمای بدون گلوتن من را بررسی کنید.

صبحانه بدون لبنیات بدون گلوتن

جو دوسر

جو دوسر یک راه پر مواد مغذی و پرکننده برای شروع روز است. آنها را می توان به سرعت و به راحتی در مایکروویو یا اجاق گاز درست کرد و سپس با مقدار زیادی از مواد پرکننده سالم روی آن را پوشاند.

برخی از ترکیبات بدون لبنیات مورد علاقه خود را کنار هم قرار دهید و با من جو دوسر بخورید! بلغور جو دوسر بدون گلوتن است تا زمانی که برچسب به وضوح این را نشان دهد. لیست ۴۵ تاپینگ سالم جو دوسر من را ببینید.

شیر بادام بهترین شیر غیر لبنی ما برای تهیه بلغور جو دوسر است. ما شخصاً عاشق شیر بادام بدون شیرینی کالیفیا هستیم و برای چیپس های شکلاتی، غذاهای لذت بردن از زندگی را دوست داریم زیرا فاقد گلوتن و لبنیات هستند.

بلغور جو دوسر بدون لبنیات بدون گلوتن

پنکیک و وافل

هنگام پخت بدون لبنیات، معمولاً می توانید کره معمولی را جایگزین کره گیاهی کنید. اگر دستور تهیه شیر لبنیات را می طلبد، فقط از شیر بادام، نارگیل، برنج یا بادام هندی استفاده کنید.

مخلوط پنکیک و وافل بدون لبنیات بدون گلوتن

پنکیک و وافل آماده بدون لبنیات بدون گلوتن

کلوچه و مخلوط مافین بدون لبنیات بدون گلوتن

غلات لبنیات بدون گلوتن

  • Cheerios
  • کرن فلکس باربارا
  • سه آرزو
  • پاف های پاندا
  • کاتالینا کرانچ
  • طلوع خورشید ارگانیک مسا مسیر طبیعت
  • هفت یکشنبه
  • Iwon Organics Protein Crunchies

ماست بدون لبنیات بدون گلوتن

  • ماست سیگیس – مورد علاقه ما!
  • Oui توسط Yoplait
  • ماست نارگیل برداشت بی ضرر
  • جایگزین سویای بدون لبنیات ابریشم
  • شیر بادام ابریشم جایگزین نارگیل
  • شیر نارگیل بسیار خوشمزه
  • ماست نارگیل Cocoyo Living
  • ماست بدون لبنیات ارگانیک Stonyfield
  • ماست شیر ​​بادام کایت هیل
  • ماست شیر ​​بادام هندی بدون لبنیات فوراگر

گرانولا بدون گلوتن لبنیات

بهترین نان های لبنی بدون گلوتن

نان تست صبحانه کامل لبنیات بدون گلوتن است. شما می توانید آن را با بسیاری از تاپینگ های سالم پر کنید تا روز خود را سپری کنید.

آووکادو و هر چاشنی نان شیرینی، کره بادام زمینی طبیعی، انواع توت های تازه خرد شده یا یک تخم مرغ سرخ شده و بیکن را امتحان کنید.

دستور العمل های بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر بلوبری بارگذاری شده

بلغور جو دوسر پخته شده کدو تنبل

بلغور جو دوسر شکلاتی کره بادام زمینی

دیدگاهتان را بنویسید