زردچوبه ماهی قزل آلا و کوسکوس · هوس های فصلی


این ماهی قزل آلا زردچوبه و کاسرول کوسکوس بسیار آسان در یک شب درست می شود، اما به اندازه کافی فصلی و خوشمزه است. پر از مواد مفید برای شما و در کمتر از ۳۰ دقیقه آماده است!

سالمون زردچوبه و کوسکوس با پرتقال در یک تابه سیاه

غذاهای فصلی پاییزی در بهترین حالت خود! من عاشق استفاده از همه چیزهایی هستم که پاییز دارد تا با چیزهایی که در بازار پیدا می کنم، غذاهای زیبا درست کنم. زردچوبه همیشه وقتی ازش استفاده میکنم خیلی رنگ زیبایی میده و برای شما خیلی خوبه!

اگر بدون گلوتن هستید یا طرفدار کوسکوس نیستید، به جای آن از کینوا یا برنج استفاده کنید. در هر صورت، ادویه ها طعم عالی را به هر پایه ای که انتخاب می کنید اضافه می کنند. من این سالمون و کوسکوس زردچوبه رو با همه ادویه ها… پاپریکا، زردچوبه، نمک، فلفل و پوست پرتقال ریختم.

مردم اغلب در مورد ماهی قزل آلا و نحوه خرید آن می پرسند. من به ندرت تازه می خرم و اغلب بسته های یخ زده را در Whole Foods می خرم. من دوست دارم آخر هفته ها آن را تهیه کنم و در طول هفته در سالادها و کاسه هایم بریزم. فقط با کمی شربت افرا خالص یا مقداری خردل دیژون دانه ای بسیار خوشمزه است.

فواید سالمون برای سلامتی بسیار عالی است و شامل اسیدهای چرب امگا ۳ برای سلامت قلب، پروتئین بالا و مقدار زیادی ویتامین B است. ناگفته نماند من دوست دارم سعی کنم چند شب در هفته داشته باشیم که گوشت قرمز نخوریم.

مواد لازم دستور غذا

  • ماهی قزل آلا – من دوست دارم فیله های یخ زده بخرم و آنها را یک شب در یخچال ذوب کنم
  • فلفل نارنجی – هر فلفل رنگی کار می کند و تاس های کوچک در این کار عالی هستند
  • پیاز قرمز – موسیر یا پیاز سفید نیز در اینجا به خوبی کار می کنند
  • ادویه جات – من عاشق استفاده از ترکیب زردچوبه و پاپریکا برای طعم دودی و خاکی آن هستم و بسیار رنگ می دهد.
  • آب پرتقال و پوست – استفاده از تازه واقعاً تفاوت زیادی در این غذا ایجاد می کند، طعم غلیظ تری دارد.

دستور العمل های بیشتر ماهی سالمون را امتحان کنید

سالمون زردچوبه و کوسکوس

این ماهی قزل آلا زردچوبه و کاسرول کوسکوس بسیار آسان در یک شب درست می شود، اما به اندازه کافی فصلی و خوشمزه است. مملو از مواد خوب و در کمتر از ۳۰ دقیقه آماده است!

فشار
سنجاق
دوره

دوره: شام

آشپزخانه: هندی

کلمه کلیدی: ماهی سالمون و کوسکوس

زمان پخت و پز: ۲۰ دقایق

زمان کل: ۲۰ دقایق

بخش ها: ۴

کالری: ۴۸۹کیلو کالری

عناصر

  • ۴ پوست فیله ماهی سالمون
  • ۱ فلفل نارنجی، خرد شده
  • ½ پیاز قرمز، خرد شده
  • ۱ قاشق چایخوری نمک کوشر
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل
  • ۲ قاشق سوپخوری روغن زیتون
  • ۱ قاشق چایخوری زردچوبه
  • ۱ قاشق چایخوری فلفل قرمز
  • ۱ فنجان دانه های کوسکوس
  • ۲ قاشق سوپخوری آب پرتقال تازه
  • ۱ قاشق سوپخوری پوست پرتقال

دستورالعمل ها

  • یک قابلمه را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. فلفل و پیاز را اضافه کنید و حدود ۵ دقیقه یا تا زمانی که نرم شوند تفت دهید. سبزیجات را با نیمی از نمک، فلفل، زردچوبه و پاپریکا بپاشید. من فقط به آن نگاه می کنم.

  • کوکو را اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید. یک فنجان آب اضافه کنید و بگذارید بجوشد. وقتی جوش آمد از روی حرارت بردارید، درب آن را بگذارید و بگذارید پنج دقیقه بماند. پوست پرتقال را اضافه کنید.

  • در یک تابه چدنی، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. ماهی قزل آلا را در یک بشقاب قرار دهید و با باقیمانده نمک، فلفل، زردچوبه و پاپریکا بپاشید. باز هم شما می توانید این نوع کره چشم. تمام ادویه ها را در دو طرف ماهی قزل آلا بمالید.

  • پوست ماهی قزل آلا را در یک تابه گرم شده قرار دهید و اجازه دهید حدود پنج دقیقه در سمت اول بماند. بسته به ضخامت ماهی قزل آلا، ۵ دقیقه باقیمانده را برگردانید و بپزید.

  • ماهی سالمون را روی کوسکوس سرو کنید. روی آب پرتقال تازه بپاشید.

یادداشت

کوسکوس بدون گلوتن نیست. اگر بدون گلوتن را ترجیح می دهید، آن را با کینوا یا برنج جایگزین کنید.

تغذیه

کالری: ۴۸۹کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۳۹g | پروتئین: ۴۰g | چربی: ۱۸g | چربی های اشباع شده: ۳g | چربی های چند غیر اشباع: ۵g | چربی های تک غیر اشباع: ۹g | کلسترول: ۹۴میلی گرم | سدیم: ۶۶۳میلی گرم | پتاسیم: ۱۰۳۴میلی گرم | فیبر: ۴g | قند: ۳g | ویتامین A: ۱۲۷۰من … شما | ویتامین C: ۴۵میلی گرم | کلسیم: ۴۲میلی گرم | اهن: ۲میلی گرم

دیدگاهتان را بنویسید