سلامتی از درون شروع می شود


مهمان دیگر از: برد کراوز

نویسنده و صاحب selfcaring.info/

بدن کار: سلامتی از درون شروع می شود

قانون کلی در زندگی این است که از چیزهایی که در آنها می گذارید بیرون بیاورید و بدن شما نمونه بارز آن است. سبک زندگی که سلامت جسمی و روانی را ارتقا می دهد، منجر به سلامت و شادی کلی می شود. در اینجا نکاتی وجود دارد که چگونه از ذهن، بدن و روح خود بیشترین بهره را ببرید.

تغذیه نهاد عاطفی شما

اگر سلامت عاطفی شما در رنج باشد، برداشتن گامی در سلامت کلی شما دشوار است. این طبیعی است که هرازگاهی احساس استرس کنید، اما اگر دائماً احساس می کنید در حد خود هستید، زمان آن رسیده است که برای بهبود سلامت روان خود اقدامات جدی انجام دهید. ممکن است برای شما مفید باشد که با یک مشاور یا درمانگر دارای مجوز تماس بگیرید تا به شما کمک کند شرایطی را که شما را سنگین می کند شناسایی کرده و با آنها کار کنید، و او ممکن است دارویی را برای کمک به شما برای یافتن تعادل در کارهای روزانه خود توصیه کند. اگر در مصرف داروهای ضد افسردگی یا ضد اضطراب مردد هستید، یکی از گزینه‌هایی که ممکن است شما و درمانگرتان بخواهید حشیش (CBD) است. CBD یک درمان طبیعی محبوب است که بیماران را تحریک یا مسموم نمی کند و می تواند به درمان اضطراب و علائم فیزیکی آن مانند حالت تهوع و سردرد کمک کند.

چی میخوری

یکی از اولویت های اصلی شما در مورد سلامت جسمانی صرفاً خوردن غذاهای سالم است. یک رژیم غذایی پر از غذاهای واقعی – آنهایی که حاوی مواد مغذی هستند – تأثیر مثبتی بر استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، قلب، مغز و هر چیزی که شما را می‌سازد، خواهد داشت. شما هستید. Simple Healthy Living اثرات غذا را با این جمله خلاصه می کند که آنچه می خورید “تاثیر قدرتمندی بر بدن شما – درون و بیرون” دارد.

فقط حرکت کن

یک رژیم غذایی متعادل منجر به انرژی و استقامت پایدار می شود، به این معنی که می توانید ورزش کنید و از مزایای سلامتی و تندرستی بیشتری بهره مند شوید. فعالیت بدنی منظم به شما کمک می کند تا از فشار بیش از حد و آسیب به عضلات خود جلوگیری کنید. دویدن به مدت ۳۰ دقیقه با ۱۵ دقیقه ورزش و پایان دادن به یک پیاده روی آرامش بخش ۱۰ دقیقه ای یک راه عالی برای مراقبت از سلامت جسمانی هر روز است. Premier Orthopedics نشان می دهد که افرادی که ورزش می کنند عضلات قوی تری نسبت به همسالان راکد خود در همان سن دارند. علاوه بر دویدن، تمرینات وزنه برداری سالم برای بزرگسالان شامل رقص، طناب زدن و حتی پیاده روی در زمین های شیب دار است.

مفاصل خود را روی نقطه نگه دارید

ذهن و ماهیچه های شما تنها در صورتی می توانند به شما دست یابند که توانایی خود را برای حرکت بدون درد حفظ نکنید. سلامت مفاصل شما به اندازه هر جنبه دیگری از بدن شما مهم است. انجام ورزش‌هایی که قدرت مانور مفصل را افزایش می‌دهند، می‌تواند به شما در جلوگیری از شرایط درد مزمن مانند آرتریت کمک کند. Science Daily تاکید می‌کند که عوامل زیادی در سلامت مفاصل نقش دارند، اما خاطرنشان می‌کند که چاقی در هر سنی می‌تواند به آرتریت و سایر بیماری‌های التهابی در آسیب‌پذیرترین مفاصل (لگن و زانو) کمک کند.

آن را بخوابان

در نهایت، میزان خوابی که هر شب می‌خوابید تأثیر جدی بر سلامت جسمی و روانی شما دارد. عقل رایج نشان می دهد که بزرگسالان تقریباً به هشت ساعت خواب تقویت کننده مغز در هر شب نیاز دارند. این فقط زمان کافی برای بدن برای تکمیل پنج چرخه خواب REM است، زمانی که ذهن بیشتر فعال است و بدن در آرامش است. داشتن مقدار مناسب خواب در هر شب می تواند شانس چاقی شما را کاهش دهد و بهره وری و تمرکز را بهبود بخشد. خواب ممکن است شانس ابتلا به مشکلات سلامتی جدی از جمله دیابت نوع ۲ را کاهش دهد.

با حفظ سلامت بدن می توان از بسیاری از مضرترین شرایط سلامتی پیشگیری کرد، یا حداقل کاهش داد، اما این کار با بررسی احساس شما نسبت به خود و دنیای اطرافتان شروع می شود. بنابراین، سلامت عاطفی خود را تقویت کنید، بشقاب خود را با فضل سالم پر کنید، به اندازه کافی بخوابید و عضلات و مفاصل خود را در حرکت نگه دارید.

نویسنده: برد کراز

مالک selfcaring.info/

………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

آیا از ناراحتی های گوارشی، اختلالات خلقی، بی خوابی، درد مفاصل یا خستگی مزمن رنج می برید؟ یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی حول اصول سازگار با GAPS و کتو می چرخد، و مکمل های دارویی برای تسریع کمبودهای اساسی ویتامین و مواد معدنی، همراه با انتخاب های مهم سبک زندگی ممکن است ابزاری برای بهبود زندگی روزمره شما باشند. مکمل های ما را در www.shop.gapsdiet.com!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید